avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 260 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... grad principal asistent medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

grad principal asistent medical

sunt asistent medical, angajat in spital judetean, am sustinut si obtinut gradul de asistent medical principal, am depus copie dupa diploma si cerere,si nu am primit la salariul de baza nimic in plus,,
as vrea sa stiu dupa ce lege si in ce conditi se acorda acest spor la salariul de incarare
Cel mai recent răspuns: zzenovia , utilizator 21:07, 22 Mai 2010
Promovarea in unitatile sanitare se face conform prevederilor Legii 330/2009 - salarizarea unica - , art.32 (pentru primul an de aplicare a legii) . E foarte bine ca ati depus cerere si copie dupa diploma . Ar trebui sa mai intrebati managerul sau directorul financiar-contabil cand se vor putea face promovarile.(?) . Trebuie solicitate la Directia de sanatate publica transformarile de post din asistent medical in asistent medical principal si dupa ce aceasta aproba transformarile se poate trece la emiterea deciziilor de promovare in grad profesional . Oricum insistati , chiar prin lideri de sindicat , pentru ca legea permite promovarea dar cu incadrarea in cheltuielile de personal repartizate . Daca nu sunt fonduri ....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legea 330/2009 sanatate promovari PUFACONT PUFACONT suna asistenta medicala si am sustinut examenul petru grad principal, am facut o cerere pentru trecere conform adeverintei in grad principal, pot fi promovata ... (vezi toată discuția)
Incadrare salariala mela2008 mela2008 Buna ziua. Ma numesc Mihaela S. si lucrez intr-o institutie publica (administratie publica locala - municipiu) incadrata ca functionar public ... (vezi toată discuția)