O societate comerciala care are mai multe puncte de lucru: un magazin, un restaurant si o balta de pescuit, ce evidente contabile trebuie sa tina la fiecare punct de lucru?
Contabilitatea este externalizata catre o firma de contabilitate.
Registre de casa
Rapoarte de gestiune
Registru unic de control pentru fiecare punct de lucru
Raport de productie - la restaurant
Notele de receptie si facturile care stau la baza intocmirii acestora
Autorizatiile de functionare si avizele sanitar veterinare
Programul de lucru afisat la loc vizibil, cat si anunt ca in respectivele unitatati se utilizeaza casa de marcat fiscala
Multumesc,
Este OK daca s-a organizat evidenta primara la punctele de lucru, iar registrul de casa cu documentele primare aferente, NIR-urile si facturile in baza carora s-au intocmit se transmit zilnic ( a doua zi) pentru verificare si prelucrare la sediul social? In sensul ca, la uncontrol inopinat efectuat de Garda, la punctul de lucru vor fi doar evidetele electronice ale operatiunilor zilnice, documentele primare fiind deja transmise, de a doua zi catre sediul social (sau firma de contabilitate)
Trebuiesc organizate si jurnale de vanzari/ de cumparari pe punctele de lucru?
Contabilitate sediu
haiducu
buna ziua. am sediul la locuinta proprietate unde tin evidenta contabila primara si punct de lucru la 25 km .intrebare: ce documente privind contabilitate ... (vezi toată discuția)