Dupa legea veche, L230/2007, asociatia avea:
- registrul de PV al asociatiei ("Hotărârile adunărilor generale se consemnează în registrul de procese-verbale al asociației de proprietari") si
- registrul de decizii al CEx ("Deciziile comitetului executiv se consemnează în registrul de decizii al comitetului executiv).
In legea noua, L196/2018, avem:
- "Hotărârile adunărilor generale se consemnează, numai în timpul ședinței, în registrul unic de procese-verbale al asociației de proprietari..." si
- "Deciziile comitetului executiv se consemnează în registrul unic de procese-verbale al asociației de proprietari"
Deci se va folosi doar un singur registru = registrul [unic] de procese-verbale al asociației de proprietari.
Cum va ganditi sa procedati? Luati unul nou sau continuati pe cel vechi?
Avand in vedere ca mai sunt multe pagini in registrul vechi de PV ale asociatiei noastre, ma gandesc sa trag o linie, sa mentionez schimbarea legii si ca devine registru unic iar pe cel de decizii sa-l inchid cu mentiuni asemanatoare.
Vede cineva ceva in neregula la o astfel de abordare?
Atat timp cat registrul mai detine pagini de completat urmeaza sa se continue consemnarea hotararilor adunarii generale pe vechiul registru
Se poate materializa dispozitia legiuitorului,si prin utilizarea unui nou registru care se imparte in 2 parti prima pentru adunari generale,a 2-a pentru sedintele CEx
Salut,
Am un bun prieten care-mi repeta de fiecare data cad trebuie sa ma gandesc la ceva de genul problemei puse de catre tine: Nu gândi că totul a fost gândit!
Asadar, cei care trebuia sa gandeasca si sa scrie, au uitat ca viata merge in continuare, ca apa calda, roata, etc., au fost deja descoperite.
Eu gandesc ca aveti dreptate. Tragem niste linii rosii (sic) si mergem mai departe. Cand se va epuiza respectivul registru, il inlocuim. Important este sa se scrie PV, cu data si tot tacamul...
Ce-i drept, putem intreba, undeva pe la Primarie, dar credeti ca acesti inspectori stiu mai multe ca noi? Sunt la fel de derutati ca si noi.
Dar poate mai sunt si alte pareri!
Acest registru este acelasi in care se consemneaza sesizarile, reclamatiile si cererile inaintate de locatari si acordurile / actele eliberate catre acestia?
Reclamatie primarie
deltady
Buna seara, La blocul unde locuiesc, un vecin a considerat, in urma unei discutii verbale, ca e mai practic sa faca o reclamatie la primarie, decat sa faca o ... (vezi toată discuția)