Buna ziua,
In actul aditional de telemunca trebuie specificat undeva zilele sau intervalul orar cand vine angajatul la birou? Sau este de ajuns sa trec doar adresele unde va efectua telemunca si atat?
Multumesc
Potrivit Legii 81/2018, trebuie mentionat, printre altele,:
a) precizarea expresă că salariatul lucrează în regim de telemuncă;
b) perioada și/sau zilele în care telesalariatul își desfășoară activitatea la un loc de muncă organizat de angajator;
c) locul/locurile desfășurării activității de telemuncă, convenite de părți;
d) programul în cadrul căruia angajatorul este în drept să verifice activitatea telesalariatului și modalitatea concretă de realizare a controlului;
....
Stiu acest aspect insa nu imi este clar punctul b. Daca eu aleg 3 locuri de munca sunt obligata ca pentru fiecare din cele 3 locuri de munca in parte sa stabilesc zilele in care vor lucra? De exemplu majoritatea angajatilor vor lucra de acasa insa , cand va fi nevoie vor merge si la birou dar nu pot preciza zilele exacte cand... In acest context ce pot face?