"Business Days" revine la Timisoara, pentru a treia oara, si aduce, pe langa formatul deja consacrat al evenimentelor din serie, speakeri internationali specializati in domenii de ultima ora din lumea afacerilor, precum si multe alte noutati.
"Timisoara Business Days" va fi gazduit de Centrul de Evenimente Hotel Club Senator & Expovest.
Editia aniversara a celor 4 ani de existenta pe piata a celei mai de impact serii de evenimente de business din Romania va contine, printre altele: 4 conferinte (in total, 44 de prezentari inspirationale), 16 workshopuri, unde peste 50 de specialisti, experti, consultanti, antreprenori, manageri, traineri si moderatori profesionisti ii vor ajuta pe participanti sa isi dezvolte abilitatile de management si cele antreprenoriale, prin sesiuni bazate pe interactivitate si schimb de experienta, 4 mese rotunde (cu peste 48 de invitati de marca din diverse domenii care vor sustine dezbateri in jurul unor teme de impact pentru mediul de business romanesc).
Una dintre noutatile editiei consta in organizarea unui workshop special dedicat persoanelor de conducere, sustinut de renumitul dirijor si specialist in neurostiinte Giorgio Fabbri, despre un nou tip de inteligenta pentru un leadership inovativ.
"Printre preocuparile noastre constante ramane dezvoltarea spiritului antreprenorial si sprijinirea celor care vor sa porneasca pe drumul nu lipsit de provocari al intreprinzatorilor. Credem in continuare ca dezvoltarea relatiei de colaborare intre mediul academic si mediul de business poate juca un rol esential in crearea unei culturi antreprenoriale sanatoase in tara noastra si poate ajuta tanara generatie pentru a-si gasi mai usor rostul in societate. Vom continua sa dezvoltam parteneriate cu toate universitatile importante din tara si sa ajutam ca si catalizator in crearea unor punti functionale de comunicare si interactiune cu mediul de business. Platforma <<Business Days>> va juca un rol esential in acest demers. Vom continua sa dezvoltam relatiile cu administratiile locale pentru a facilita discutiile si derularea unor proiecte cu mediul de business si mai ales in generarea unor solutii viabile pentru implementarea strategiilor de dezvoltare ale marilor aglomerari urbane. Credem ca dezbaterile si discutiile din cadrul meselor rotunde Business Days contribuie in mod semnificativ la crearea primilor pasi pentru acest demers", declara Laszlo Pacso, coordonatorul "Business Days".
Evenimentele "Business Days" le dau participantilor posibilitatea de a asimila informatii pe patru paliere, astfel incat sa aiba un castig triplu - inspiratie, idei si posibili parteneri de afaceri, avand urmatoarea arhitectura:
- Conferinte - care au rolul de a-i incarca de energie pozitiva pe cei prezenti si a le oferi idei, prin analize ale tendintelor si ale oportunitatilor de dezvoltare;
- Workshopuri - care au rolul de a dezvolta abilitati prin schimb de experienta si interactivitate. Focusul se pune pe componenta practica, pe studii de caz si sesiuni de intrebari si raspunsuri, prin care participantii pot sa-si prezinte problemele pentru a gasi idei, solutii si chiar resurse pentru a le rezolva;
- Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunitati de business si de a identifica potentiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea intalnirilor la eveniment este facilitata prin aplicatia mobila meet me, utilizata de participantii interesati de a face matchmaking la locul evenimentului. Aplicatia meet me dezvoltata de organizatori permite cautarea, filtrarea si sortarea bazei de date a participantilor, dupa 4 criterii: domeniu de activitate, functie, companie si nume. Intalnirile de matchmaking vor fi deschise si participantilor din tari aflate in vecinatatea Romaniei, precum Ungaria si Serbia.
- Start-up suport – actiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei directii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenta si feedback-ul audientei; intalniri cu investitori si mentori, precum si promovarea afacerii prin prezentari de 3 minute in fata antreprenorilor si a managerilor prezenti.
In primele doua saptamani de campanie, respectiv pana pe data de 16 martie 2014, ora 24, este in vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere din start de 15% la orice tip de acces.
Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata, http://timisoara2014.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati din lumea afacerilor precum Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Cristian Secosan, Mru Patel, Dragos Anastasiu, Felix Patrascanu, Marius Ghenea, Sergiu Negut, Adrian Cioroianu, Felix Daniliuc, Ovidiu Chiorean, Voicu Oprean, Mihai Stanescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Rosca, Razvan Ogarcin, Cornelia Bedros, Adrian Badescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinas, Adrian Florea si multi altii.
Comentarii articol (0)