avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Autori Indaco Systems

Indaco Systems


Indaco Systems


Înfiinþatã în 1994, compania Indaco Systems ºi-a început iniþial activitatea în domeniul sistemelor hardware ºi reþelelor. Începând din anul 1998 s-a concentrat pe dezvoltarea de software, orientându-se cãtre produse ºi servicii destinate documentãrii legislative.
Dupã 10 ani de activitate, Indaco s-a impus pe piaþa din România ca principalul furnizor de produse ºi servicii dedicate zonei de informare legislativã. Indaco ºi-a propus incã de la infiinþare, a fi un partener de încredere, oferind clienþilor sãi soluþii informatice de înalta calitate.

Vasta experienþã detinutã în dezvoltarea de sisteme informaþionale complexe, unele implementate la nivel naþional, se datoreazã în mare parte unei echipe talentate ºi dedicate de specialiºti � consideraþi cea mai importantã resursã pentru Indaco.

Indaco este ºi un furnizor de conþinut pentru portaluri de Internet ºi sisteme informaþionale specializate. Compania a dezvoltat propriul portal cu conþinut legislativ, www.indaco.ro care include, printre altele, inventar legislativ, analize ºi sinteze pe teme juridice, revista specialistilor, noutãþi legislative, forum. Resursele de pe www.indaco.ro sunt permanent dezvoltate si actualizate, acesta devenind în timp cel mai accesat portal legislativ din România.

Premii obþinute:

iArhiva - Premiul Microsoft România la Binary 2003
Indaco Lege - Cel mai inteligent produs/serviciu românesc - 2001 (Premiile IT&C 2002) - premiu acordat sub inaltul patronaj al Preºedinþiei Romaniei;
LegeNet - Cel mai bun software legislativ - 2001 (Binary 2001)
DataWeb - Cel mai bun software de Internet - 2000 (Binary 2000)
Lege4 - Cel mai bun program legislativ din România - 1999 (Binary 1999)

Certificãri:

Managementul Indaco considerã calitatea produselor ºi serviciilor oferite ca fiind un element de primã importanþã pentru dezvoltare. Sistemul de management al calitãþii este certificat de SRAC ºi IQNet în conformitate cu specificaþiile standardului SR EN ISO 9001: 2001.
Indaco este din recunoscut din anul 2002 Microsoft Certified Partner.

Competenþe:

-Microsoft Visual Studio (.NET, C++)
-XML, HTTP ºi COM
-HTML, DHTML, ASP, PHP, .NET C#, .NET VB.NET, Servicii Web
-Sisteme pentru managementul bazelor de date: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, DB2
-Microsoft Windows Workstation & Server, Unix, Linux ºi platforme mixte (Unix/Linux ºi Windows).
Fiecare aplicaþie este realizatã în conformitate cu cererile ºi nevoile specifice ale fiecãrui client ºi cu întregul context IT. Majoritatea soluþiilor IT dezvoltate de Indaco sunt implementate la nivel naþional, fapt ce demonstreazã o mare capacitate de analizã a membrilor echipei în a dezvolta soluþii complete, flexibile, uºor adaptabile.

Soluþii ºi servicii IT:

Indaco dezvoltã soluþii destinate companiilor ºi sectorului guvernamental, oferind o gamã completã de servicii IT. Fiecare soluþie este realizatã în conformitate cu cererile ºi nevoile specifice ale fiecãrui client ºi cu întregul context IT. Majoritatea soluþiilor IT dezvoltate de Indaco sunt implementate la nivel naþional, fapt ce demonstreazã o mare capacitate de analizã a membrilor echipei în a dezvolta soluþii flexibile, uºor adaptabile. Contactul permanent cu utilizatorii asigurat prin help-desk, s-a dovedit a fi una din principalele metode pentru a oferi clienþilor soluþii optime, precum ºi noi functionalitãþi solicitate.

- analizã, design ºi implementare
- instruire ºi help-desk
- conversie de date
- business re-engineering

Gestionarea proiectelor complexe - dezvoltarea unor sisteme informatice complexe, incluzând alte câteva sisteme ºi care sunt implementate la nivel naþional, presupune o mare putere de organizare, o gestionare atentã a proiectelor, atât în etapele premergãtoare dezvoltãrii cât ºi post-implementare.

Analizã ºi design - analiza de sistem este realizatã de un personal foarte bine pregãtit, capabil sã înþeleagã corect cerinþele specifice afacerii fiecãrui client.
Indaco asigurã servicii de analizã ºi design pentru sisteme software in domeniile managementului de cazuri ºi documente din justiþie, arhivare, generare de documente, e-content, în sistemul de guvernãmânt sau în zona de informare socialã. În toate
proiectele, Indaco a adaptat ºi a folosit tehnologiile cele mai potrivite pentru a rãspunde exact întregului context ºi cerinþelor fiecãrui client.

Reorganizarea proceselor de activitate - reproiectarea arhitecturii de procese a organizaþiei ºi realizarea unei specificaþii funcþionale pentru noul sistem care sã reflecte aceastã structurã este o necesitate. Indaco recunoaºte importanþa reorganizãrii proceselor de activitate, oferind clienþilor sãi astfel de servicii. Personalul specializat realizeaza planuri ºi rapoarte decisive pentru reorganizarea activitãþii ºi a fluxului informaþiilor în interiorul sistemului.
Sprijinul acordat de specialiºtii Indaco tuturor celor implicaþi în structurile organizatorice aflate în reorganizare se dovedeºte a fi vital pentru finalizarea cu succes a proiectului.

Portofoliul Indaco include soluþii pentru:

1. Companii


iArhiva - în ritmul evoluþiei sistemelor informatice de management al documentelor, INDACO a dezvoltat o soluþie ce permite atât arhivarea documentelor ºi gestionarea arhivei, cât ºi o serie de servicii conexe pentru crearea ºi menþinerea la zi a acesteia.
Realizatã în totalitate folosind tehnologii web Microsoft .NET, iArhiva este sistem informatic ce permite gestionarea unei arhive fizice cât ºi stocarea digitalã a documentelor. Aplicaþia se poate folosi cu un simplu browser Internet, conþinutul arhivei putând fi accesat direct de la un terminal (în funcþie de drepturile de acces).
Sistemul iArhiva este proiectat pentru a organiza ºi gestiona documentele din arhivã conform cerinþelor Legii Arhivelor Naþionale ºi þinând cont de specificul fiecãrei instituþii/organizaþii în parte. Soluþia are o largã aplicabilitate, adresându-se organismelor publice sau private, economice, sociale, culturale, militare ºi religioase, precum ºi persoanelor fizice.

- îmbunãtãþeºte în mod considerabil procesele de gestionare ºi interogare a arhivei de documente;
- reduce timpii de rãspuns la cererile de identificare ºi consultare a documentelor din arhivã;
- inlocuieºte cu succes procesele de inventariere manualã a documentelor din arhiva fizicã;
- interfaþa simplã, plãcutã, uºor de învãþat ºi de utilizat;
- prin arhitectura deþinutã, aplicaþia poate fi utilizatã atât pentru a da personalului intern acces la arhivã, cât ºi pentru a asigura accesul publicului la anumite informaþii (in funcþie de drepturile de acces personalizabile)

2. Instituþii publice / e-Government
Ministerul Justiþiei - ECRIS (Electronic Court Register Informational Systems) - sistem naþional pentru managementul cazurilor ºi documentelor ºi documentare legislativã în domeniul justiþiei. ECRIS este creat sã ofere servicii informaþionale în cadrul sistemului justiþiei. Astfel, produsul asigurã comunicarea între toate tipurile de unitãþi din justiþia românã, atât din punct de vedere administrativ (planificarea diverselor activitãþi), cât ºi din punct de vedere al operaþiilor efectuate în mod real cu dosarele (înregistrarea acestora, a informaþiilor incluse, a documentelor, date statistice etc.).
Indaco a dezvoltat acest sistem dupã o analizã riguroasã a cerinþelor ºi fluxurilor comunicaþionale existente la nivelul unitãþilor din întreaga þarã. Analiºtii Indaco au gãsit soluþii pentru implementarea operaþiilor specifice fiecãrei instituþii ce urma sã fie conectatã la sistem astfel încât sã nu fie afectat caracterul naþional al aplicaþiei. În prezent, ECRIS este implementat la nivel naþional în peste 80 de instanþe de judecatã ºi birouri de procuraturã.
Modalitatea de gestionare a fluxului dosarelor ºi documentelor, caracterizatã printre altele de adaptabilitate, posibilitatea funcþionãrii fãrã probleme în cadrul oricãrei instituþii, a trezit interesul unor parteneri externi.
Asociaþia Naþionalã a Birourilor de Consiliere pentru Cetãþeni - InfoBCC: sistem informatic naþional de documentare pentru birourile de consiliere a cetãþenilor României. Sistemul informatic a fost conceput pentru a oferi servicii de documentare consilierilor publici, ajutându-i astfel în activitatea de consiliere a cetãþenilor români.
Sistemul implementeazã ºi funcþionalitãþi de management al cererilor ºi documentelor utilizate. InfoBCC este realizat în cadrul unui program destinat societãþii civile, finanþat de Uniunea Europeanã, prin Phare ºi a ajuns la versiunea 2.0, urmând a fi implementat ºi în state din Uniunea Europeanã.
Fiind conceput ca un sistem cât mai accesibil oricãrei persoane, succesul dezvoltãrii, implementãrii ºi actualizãrii sale se bazeazã pe experienþa Indaco de a gestiona fluxuri de documente ºi de a menþine ºi actualiza baze de date de documente (a se vedea seria de aplicaþii Indaco Lege) dar ºi de a structura informaþia într-o manierã uºor de parcurs (atât din punct de vedere al conþinutului, cât ºi din punct de vedere tehnic).

Autoritatea Naþionalã pentru Protecþia Drepturilor Copilului - CMTIS: sistem informatic naþional integrat pentru gestiunea adopþiilor ºi a copiilor instituþionalizaþi din România.

CMTIS este un sistem informatic ce oferã acces permanent la toata informatia legata de copii carora li se acorda asistenta in Romania. Un mare beneficiu al implementarii sistemului informatic integrat este utilizarea unui set comun, unitar de terminologii, reguli si clasificari ale serviciilor. Acest set unitar sprijina în mod real procesul de reformã al sistemului asistenþei sociale pentru copiii din România. Prin folosirea tehnologiilor moderne de dezvoltare a sistemelor software, Indaco a realizat proiectarea unei solutii de un înalt nivel calitativ, corespunzând aºteptãrilor beneficiarilor. Atât proiectarea cât ºi implementarea au fost finalizate într-un timp extrem de scurt, respectând cu exactitate planul de proiect iniþial, fiind astfel un punct de sprijin real pentru beneficiar.
În plus faþã de realizarea sistemului software, Indaco a realizat structura de comunicaþii securizatã la nivel naþional între toate locaþiile direcþiilor regionale ºi ANPCA. Instruirea utilizatorilor a fost desfãºurata astfel încât aceºtia sã se familiarizeze cât mai bine cu modul de lucru într-un sistem integrat, folosind în acest scop mijloace moderne de instruire ºi locaþii dedicate acestui proces.
Ministerul Lucrãrilor Publice, Transporturilor ºi Locuinþei - MLPAT - sistem pentru managementul lucrãrilor de dezvoltare ºi întreþinere a drumurilor ºi al infrastructurii construcþiilor din România. Soluþia informaþionalã dezvoltatã de Indaco în acest caz este alcãtuitã din trei mari componente, fiecare gestionând lucrãri diferite coordonate de Minister. Astfel, replicarea informaþiei constituie în acest caz o componentã esenþialã, permiþând coordonarea ºi urmãrirea lucrãrilor efectuate ºi a fondurilor folosite. Aplicaþia poate furniza ºi rapoarte analitice, extrem de utile în analizarea situaþiei existente în teritoriu.
3. Aplicaþii software destinate pieþei de larg consum

Indaco LEGE4

consideratã la acest moment cea mai completã colecþie de module juridice din Romania, aplicaþia LEGE4 se dovedeºte a fi un instrument complex, absolut necesar activitãþii de documentare în domeniul legislativ.

Stucturatã în mai multe module, baza de date Indaco îºi propune sã ofere informaþii legislative cât mai complete. În LEGE4 sunt prezentate actele normative la zi relaþionate prin hiperlink-uri cu jurisprudenþa, sinteze de drept, modele de contracte. Versiunile actualizate ale actelor importante care au suferit numeroase modificãri, dar nu au fost
republicate in Monitorul Oficial, sunt realizate de juriºti pe baza unor analize riguroase ale modificãrilor survenite, reflectând astfel interpretãri de specialitate. Indaco Lege4
oferã pe lângã facilitãþile specifice unei aplicaþii software precum: vizualizarea documentelor în mod hipertext, posibilitãþi multiple de cãutare, opþiuni de tipãrire etc., si alte funcþii create pentru a rãspunde cerinþelor specifice utilizãrii unui program legislativ.
Luând în considerare dinamica informaþiei conþinute în baza legislativã, LEGE4 este actualizat zilnic. Utilizatorii Indaco Lege4 pot folosi serviciul de actualizare zilnicã, bazat pe tehnologii moderne, web ºi e-mail.
puncte cheie:
- forme actualizate ale actelor importante care au suferit numeroase modificãri în timp dar nu au fost republicate oficial;
- traduceri în limbi de circulaþie internaþionalã ale unor acte importante;
- modul special pentru achiziþiile publice ºi motor dedicat de cãutare;
- posibilitatea consultãrii apariþiilor de noi acte ºi intrãri în vigoare sau alte modificãri asupra actelor prin calendarul legislativ;
- serviciul de consultanþã juridicã online poate fi accesat direct din meniul aplicaþiei.

Indaco LegeNet
serviciul Indaco LegeNet oferã accesul prin intermediul browser-ului web la baza legislativa Indaco LEGE, actualizatã zilnic, structuratã in patru module distincte: Legislaþie, Achiziþii Publice, Jurisprudenþã ºi Modele. Accesul se face pe baza unui nume de utilizator ºi a unei parole, direct prin browser, la adresa www.legenet.indaco.ro.
Interfaþa serviciului oferã multiple posibilitãþi de cãutare, sortare ºi filtrare precum ºi o serie de setãri ce fac din Indaco LegeNet un instrument ideal de informare în domeniul legislativ.

Indaco Lege este cea mai cunoscutã linie de produse software ce poartã marca Indaco.
Aplicaþiile din seria Indaco Lege - Lege4, LegeNet, Lege Start, LegeWAP - asigurã accesul utilizatorilor la cea mai complexã bazã de date legislative din România (peste 100.000 acte normative, întreaga colecþie de coduri, modele de contracte, sinteze de drept ºi alte module utile).

Aplicaþiile pentru documentare legislativã au fost concepute pentru a funcþiona în medii diferite: desktop, reþea localã, intranet (WAN), Internet, telefoane mobile (WAP, SMS). De altfel, Indaco este recunoscutã pentru dezvoltarea propriului sistem de bazã de date relaþionalã, iBase - sistem cu performanþe deosebite în ceea ce priveºte stocarea de
volume mari de informaþii text (documente) ºi regãsirea acestora full text - ºi a serverului propriu de aplicaþii Internet, DataWeb. Aceste inovaþii stau la baza dezvoltãrii aplicaþiilor din seria Indaco Lege, variantele accesibile prin Internet, LegeNet ºi Lege Start fiind susþinute în totalitate de serverul de aplicaþii DataWeb.

Urmãrind ºi analizând în permanenþã nevoile existente pe piaþa internã dar ºi tendinþele de evoluþie la nivel internaþional, Indaco Systems a dezvoltat, în cadrul unor parteneriate, aplicaþii de documentare legislativã pentru Internet ºi telefonia mobilã.

Astfel, Mobifon ºi Indaco Systems oferã prin aplicaþia prezentã în portalul Myx, Myx Legi un instrument puternic ºi rapid, unic în peisajul legislaþiei on-line din România prin facilitãþile de care dispune, precum ºi prin tehnologiile de ultimã orã utilizate. Aplicaþia oferã utilizatorilor funcþii precum: cãutare extrem de rapidã ºi eficientã într-o colecþie impresionantã de documente legislative (peste 100.000 de acte) cât ºi în textul integral al acestora, folosind atât criterii clasice de identificare (tip, numãr, datã, etc.), cât ºi criterii avansate (cuvinte cheie sau fraze din textul actului). Printre funcþiile accesibile utilizatorilor acestei aplicaþii sunt ºi câteva create special pentru utilizatorii de telefonie mobilã cum ar fi notificãrile prin trimiterea de mesaje scurte (SMS) în momentul apariþiei unor acte noi în domeniile de interes alese. Colecþia de documente legislative este actualizatã zilnic cu ultimele apariþii din Monitorul Oficial al României.

Indaco Tarif Vamal - este un instrument de lucru foarte eficient, destinat tuturor companiilor ºi persoanelor care desfãºoarã activitãþi economice ce necesitã informaþii privind taxele vamale. Aplicaþia reprezintã versiunea informatizatã a Tarifului Vamal de Import al României. Indaco Tarif Vamal este disponibil atât în versiune desktop cât ºi în varianta pentru dispozitive mobile, PDA.

Catalogul Standardelor Române 2005 - este o aplicaþie software disponibilã pe CD care asigurã accesul rapid la informaþii din domeniul standardizãrii, conform celor mai recente modificãri. Catalogul este realizat în colaborare cu Asociaþia de Standardizare din România - ASRO ºi reprezintã forma electronicã a catalogului ASRO tipãrit. Forma electronicã a catalogului include un numãr mult mai mare de elemente de clasificare precum ºi versiunile în englezã ºi francezã a informaþiilor despre standarde.

Aceste aplicaþii sunt realizate de Indaco în cadrul unor parteneriate încheiate cu Ministerul Justiþiei, Înalta Curte de Casaþie ºi Justitie si Asociaþia de Standardizare din România.

Servicii conexe:
Consultanþã în afaceri on-line - produsele Indaco Lege oferã utilizatorului mai mult decât informaþii complete, la zi. Domeniul legislativ presupune, dincolo de o bunã cunoaºtere ºi relaþionare a informaþiilor, o interpretare riguroasã a acestora. Pentru a veni în sprijinul clienþilor sãi, Indaco pune la dispozitia abonaþilor serviciul de Consultanþã în
afaceri on-line. Astfel, specialiºtii companiei rãspund întrebãrilor în domeniile drept comercial, drept fiscal, dreptul muncii, financiar-contabil pe care fiecare utilizator le poate adresa într-o paginã web personalã, al cãrei conþinut este confidenþial.
Serviciu de traduceri - pentru a aduce un plus de valoare serviciilor acordate clienþilor, Indaco pune la dispoziþie un serviciu de traduceri; astfel clienþii pot obþine mai uºor ºi în timp util, traducerea actelor normative care nu a fost publicatã de Monitorul Oficial sau traducerea lor într-o altã limbã decât cea din Monitorul Oficial.

Clienþi Indaco

Banca Nationala a Romaniei, Senatul României, Ministerul Afacerilor Externe,
Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor ºi Mediului, Ministerul Transporturilor,
Ernst&Young, ABN Amro Bank, Banca Italo - Romena, Muºat ºi Asociaþii,
Camera Notarilor Publici, Inspectoratul General al Comunicaþiilor - Dir. Ter. Bucureºti, Ministerul Muncii, Agentia Naþionalã a Funcþionarilor Publici,
Curtea de Conturi a Romaniei - D. G. F. Bucureºti.

Direcþii de dezvoltare


Indaco Systems continuã cercetarea ºi dezvoltarea unor soluþii informatice, în acest moment de pionierat pe piaþa româneascã, cum ar fi semnãtura electronicã, plata securizatã on-line prin card-uri bancare. Compania demonstreazã astfel interesul permanent activ pentru tendinþele de dezvoltare ale pieþei ºi impactul pe care îl pot avea domenii conexe, în acest caz modificãrile apãrute în sectorul bancar.

Continuând aceeaºi linie de dezvoltare ºi de adaptare la noile tendinþe, Indaco va translata parte din modalitãþile tradiþionale de documentare spre aparatura mobilã (de la Smart Phone-uri la Handheld). De asemenea, folosirea comunicaþiilor wireless ºi a GPS-ului va determina o lãrgire a implementãrii aplicaþiilor pe care Indaco îºi propune sã le dezvolte: de la software pentru restaurante la hãrþi inteligente ºi alte resurse destinate diferitelor segmente de piaþã în continuã evoluþie.

Experienþa anterioarã relevantã

Indaco Systems a realizat o serie de proiecte de implementare la cheie a unor sisteme naþionale de tehnologia informaþiei ºi comunicaþiilor. Astfel, printre cele finalizate în ultimii 3 ani se numãrã:

- ECRIS- sistem de management al cazurilor, documentelor ºi de documentare legislativã pentru sistemul justiþiei române;
- InfoBCC - sistem de management ºi documentare pentru birouri de consiliere pentru cetãþeni;
- CMTIS - sistem de management a informaþiei despre copii ºi urmãrirea acestora în cadrul sistemului de asistenþã socialã din România.

Proiect

An finalizare

Valoare

Durata

ECRIS - versiunea 1.0

2002

1.160.000 EURO

Implementare: 2002

Garanþie: 2002-2003

Mentenanþã ºi extindere 2004-2005

ECRIS - versiunea 2.0

2004

245.000 EURO

Implementare si garantie: 2004

Mentenanþã ºi extindere: 2005-2006

InfoBCC - versiunea 1.0

2003

99.050 EURO

Implementare ºi garanþie: 2002-2003

InfoBCC - versiunea 2.0

2004

21.900 EURO

Implementare: 2004

Garantie: 2004-2005

CMTIS

2004

295.000 USD

Implementare: 2003-2004

Garanþie: 2004-2005

Mentenanþã ºi extindere: 2005



























ECRIS

Scopul principal al sistemului este acela de a gestiona informaþiile despre dosarele ºi documentele referitoare la dosare din cadrul unei instituþii juridice de pe teritoriul României. Totodatã sistemul este prevãzut ºi cu facilitãþi pentru planificarea diverselor activitãþi din cadrul unei asemenea instituþii.
- sistem la cheie, integrat la nivel naþional;
- oferã suport informatic proceselor din sistemul justiþiei române;
- urmãreºte fluxul documentelor ºi cauzelor realizând totodatã ºi programarea activitãþilor;
- oferã un sistem de documentare legislativã;
- integreazã mai multe aplicaþii;
- este în întregime bazat pe tehnologie Microsoft ºi dezvoltat în mediul de dezvoltare Microsoft Visual Studio;
- foloseºte ca sistem de gestiune a bazei de date SQL Server 2000;
- are propriul generator de rapoarte, configurabil ºi parametrizat pentru a se putea obþine rapoarte pe baza unor criterii introduse de utilizatorii sistemului;
- are integrat un mecanism de securitate solid, bine definit ºi structurat ce conþine: utilizatori, grupuri de utilizatori, roluri, securitate la nivel de interfaþã de lucru ºi operaþie efectuatã, precum ºi înregistrarea jurnalului de operaþii efectuate ºi de vizualizare a acestora la orice moment de timp de cãtre persoane autorizate în acest sens;

- sistemul permite accesul concurent al unui numãr nelimitat de utilizatori la informaþie, asigurându-se siguranþa ºi coerenþa datelor;
- sistemul este construit în arhitecturã web, interfaþa este standardizatã, prietenoasã ºi informaþia este prezentatã în limba românã folosindu-se diacritice;
- sistemul funcþioneazã în arhitecturã distribuitã pe mai multe servere în cadrul unei instituþii (server de aplicaþie, server de baze de date, server de back-up); la nivel naþional informaþia este replicatã cãtre serverul central localizat la Ministerul Justiþiei;
- sistemul are integrat mecanism de salvare a datelor la intervale regulate de timp cu posibilitatea de restaurare a acestora în orice moment;
- pentru actualizarea aplicaþiei ºi a bazei de date, integrarea modificãrilor din aplicaþie ºi a noilor facilitãþi existã un utilitar special care foloseºte pachete de actualizare a aplicaþiei;
- sistemul include o bazã de legislaþie ºi jurisprudenþã completã ºi actualizatã zilnic;
- documentaþia este redactatã în limba românã, actualizatã conform modificãrilor ºi noilor facilitãþi introduse, disponibilã electronic sub formã de documente Microsoft Word cât ºi integratã în aplicaþie sub formã de ajutor-on-line ce conþine multiple posibilitãþi de cãutare ºi identificare a informaþiei;
- au fost realizate servicii de instruire pentru un numãr mare de utilizatori;
- au fost realizate servicii de re-organizare a proceselor ºi activitãþilor (re-engineering);
- a fost realizat un transfer de cunoºtinþe cãtre beneficiar.
InfoBCC
Beneficiar: Asociaþia Nationalã a Birourilor de Consiliere pentru Cetãþeni

Sistemul centralizeazã informatia din toate regiunile þãrii ºi apoi le distribuie în teritoriu. Informaþia de interes general elaboratã la nivel central, completatã cu informaþia furnizatã de birourile din þarã, este transformatã într-o informaþie electronicã apoi catalogatã ºi transmisã cãtre toate locaþiile. Pe baza acestei informaþii, consilierii din cadrul birourilor îi pot ajuta pe cetãþeni ghidându-i cãtre soluþiile posibile ale problemelor fiecãruia.
- integrat la nivel naþional;
- implementat în versiunea 2.0, prima versiune înregistrând un real succes din partea utilizatorilor;
- foloseºte ca sistem de gestiune a bazei de date SQL Server 2000
- construit atât sub formã de aplicaþii desktop cât ºi WEB
- conþine propria bazã de legislaþie ºi jurisprudenþã în formã completã ce se actualizeazã zilnic, implementatã pe baza tehnologiei Lege4
- proiectul include realizarea un site de web pentru prezentarea organizaþiei (www.robcc.ro) în tehnologie Microsoft (ASP.NET ºi SQL Server 2000).
- include componentã proprie de crearea ºi generare rapoarte bazate pe criterii stabilite de utilizatori;
- au fost realizate servicii de instruire pentru un numãr mare de utilizatori la nivel naþional;
- au fost realizate servicii de organizare a proceselor ºi activitãþilor.


CMTIS
Beneficiar: Autoritatea Naþionalã pentru Protecþia Copilului ºi Adopþie

Indaco Systems a proiectat, dezvoltat ºi implementat la nivel naþional sistemul informatic CMTIS, pentru a susþine activitatea zilnicã a asistenþilor sociali, a direcþiilor pentru protecþia copilului ºi a autoritãþii naþionale.

- facilitãþile de urmãrire ºi monitorizare a sesizãrilor ºi a serviciilor oferite copiilor au fost mult îmbogãþite faþã de sistemul existent, oferind informaþii la zi, centralizate, la nivel naþional;
- sistemul de raportare permite generarea de situaþii ºi rapoarte actualizate, extrem de folositoare activitãþii de administrare a activitãþii atât la nivel local cât ºi la nivel central;
- un mare beneficiu al implementãrii sistemului informatic integrat este utilizarea unui set comun, unitar de terminologii, reguli ºi clasificãri ale serviciilor; acest set unitar sprijinã în mod real procesul de reformã al sistemului asistenþei sociale pentru copiii din România.

În plus faþã de realizarea sistemului software, Indaco a realizat structura de comunicaþii securizatã la nivel naþional între toate locaþiile direcþiilor regionale ºi ANPCA.

- realizat în întregime pe tehnologii web folosind Microsoft .NET;
- foloseºte ca sistem de gestiune a bazei de date SQL Server 2000;
- au fost realizate servicii de instruire pentru un numãr mare de utilizatori;
- permite dezvoltarea facilã ulterioarã a sistemului ºi interconectarea cu servicii ºi consumatori web third-party.

~ final articole autor ~