Descrierea activității consultantului
SREVICII OFERITE:
- tinerea contabilitatii operatiunilor economoco- financiare rezultate din activitatea, pe care clientul o desfasoara;- pregatirea lucrarilor in vederea elaborarii situatiilor financiare.
Contabilitate primara
* contabilitatea registrului de casa;
* contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
* intocmirea deconturilor de cheltuieli;
* intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare);
* intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
* completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant;
* intocmirea de state de plata, pontaje;
* completarea registrului de evidenta a salariatilor etc
Contabilitate de gestiune
* Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
* Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice;
* Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
* Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
* Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
Contabilitate financiara
* Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale;
* Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende;
* Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice;
* Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale;
* Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
* Intocmirea de raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi;
* Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte;
* Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
* Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
* Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;
* Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale;
* Intocmirea de dosare credite, dosare leasing;
* Obtinerea certificate fiscale, certificate constatatoare;
* Efectuarea de punctaje cu administratia financiara;
* Efectuarea evidentei contabile pentru PFA.