PRIORITATILE InfoCredit
PRIORITATEA 1: Securitatea financiara a clientilor
Trebuie sa protejam Averea actuala si viitoare a clientilor nostrii prin serviciile pe care le prestam.
PRIORITATEA 2: Oferirea celor mai bune servicii posibile
Trebuie sa oferim Servicii foarte bune care sa ii asigure pe clientii nostrii ca au primit intreaga atentie necesara pentru nevoile lor, la timp si prompt.
PRIORITATEA 3: Comportament profesionist
Trebuie sa pastram Profesionalismul, Onestitatea si Integritatea fata de clienti, angajati, furnizori si parteneri, acestea fiind esentiale pentru succes. Vom creste si vom prospera prin grija pe care o purtam celor de langa noi.
MISIUNE
InfoCredit isi propune sa ofere servicii integrate de intermediere si consultanta in diverse domenii specializate, cu orientare catre sfera atragerii de capital si/sau imprumuturi (bancare, leasing, factoring, nerambursabile) pentru clientii din segmentul IMM.
STRATEGIE
Dezvoltarea, implementarea si operarea unui concept ONE STOP SHOP pentru servicii specializate destinate companiilor, utilizand resursele proprii si ale partenerilor.
Serviciile vizate sunt:
- Obtinerea de bani (capital, imprumuturi, vanzari de afaceri sau active);
- Consultanta manageriala;
- Servicii profesionale specializate (resurse umane, contabilitate, consiliere juridica, audit financiar, audit intern, proprietate intelectuala, reorganizare, evaluari de active sau de afaceri, marketing);
- Training si dezvoltare profesionala.
FACTORII DE SUCCES
- Oferta variata. InfoCredit are colaborari cu diversi finantatori din Romania si din strainatate. De asemenea, InfoCredit are angajati si parteneri din domenii specializate foarte variate, de la consultanti in management si resurse umane, pana la contabili, avocati si consilieri juridici, auditori, evaluatori si traineri.
- Economia de timp. Dintr-o discutie cu consultantul in management al InfoCredit, clientul poate identifica nevoia unor servicii specializate, precum si furnizorii acestor servicii. In plus, consultantul InfoCredit va face majoritatea drumurilor in locul clientului.
- Consiliere de specialitate. Consultantul de specialitate al InfoCredit sau al partenerului va indica serviciile care se potrivesc cel mai bine cu situatia data si necesitatile clientului, va asista clientul pe toata durata contractului si va putea oferi explicatii si lamuriri despre efectele serviciilor prestate asupra clientului.
- Impartialitate. Consultantul in management al InfoCredit este platit la fel, indiferent de furnizorul de servicii pe care il alege clientul in final, deci consultantul InfoCredit va sugera clientului solutia cea mai potrivita pe care el o poate identifica.