Descrierea activității consultantului
- Contracte de vanzare-cumparare, barter, custodie;
- Verificarea si modificarea contractelor;
- Intocmirea si transmiterea notificarilor catre debitorii;
- Demararea procedurii de actionare in judecata a debitorilor (pregatirea, redactarea si gestionarea dosarelor);
- Reprezentare la instantele judecatoresti;
- pregatirea, redactarea actelor pentru Registrul Comertului si depunerea dosarelor;
- Reprezentare la Registrul Comertului infiintari societati noi, infiintari puncte de lucru, schimbare sediu, schimbare asociat/actionar, schimbare administrator, majorari capital social, suspendari activitate, lichidari, obtinerea autorizatiilor de functionare.
- Recrutare, Selectie, Sustinerea interviurilor;
- Intocmirea CIM-urilor, actele aditionale de modificare a CIM, decizii incetare CIM, fise de post, note de lichidare;
- Registrului Unic al Salariatilor si depunerea on-line al acestuia.