avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 679 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Asigurarea medicala a unui tanar cu varsta intre 18 si ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Asigurarea medicala a unui tanar cu varsta intre 18 si 26 de ani

Daca am varsta intre 18 si 26 de ani, nu sunt elev si nici student, nu am absolvit nici bacalaureatul, am dreptul la asistenta medicala gratuita integrala sau numai
in cazuri de urgenta ? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: tibors , utilizator 20:48, 18 Iunie 2012
www.avocatnet.ro/content/art...

in acest articol veti afla "Care sunt persoanele asigurate in sistemul de sanatate, chiar daca nu platesc contributii la stat"
Doar in cazuri de urgenta.In momentul de fata nu sunteti asigurat, beneficiati doar de pachetul minimal de servicii medicale.
Poate va este de folos link-ul de mai jos:
[ link extern ]
MULTUMESC ! Dar insist daca eventual se poate un raspuns concret, punctual, date fiind
"jaloanele" expuse in acest caz. Scuzele mele daca deranjez !
@Ruje si @fici v-au raspuns cat se poate de concret
Din cele expuse de dvs nu reiese daca sunteti angajat sau nu.
Ca si persoana fara venit sunteti obligat sa va asigurati platind lunar suma de 39 lei, adica 5,5% din salarul minim brut pe economie=700 lei
Care ar fi acel raspuns concret pe care le asteptati?
tibors a scris:

Daca am varsta intre 18 si 26 de ani, nu sunt elev si nici student, nu am absolvit nici bacalaureatul, am dreptul la asistenta medicala gratuita integrala sau numai
in cazuri de urgenta ? Multumesc.



Presupunand ca sunteti neasigurat in momentul de fata,in lipsa altor detalii,nu veti putea beneficia de pachetul de servicii de baza care se ofera asiguratilor.
Serviciile medicale de care veti putea beneficia totusi in situatia de neasigurat sunt urmatoarele: