avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Contract prestari servicii
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Contract prestari servicii

Contract prestari servicii

Buna ziua. Am semnat in luna mai un contract de prestari servicii (ca registrator medical la un centru de vaccinare) cu primaria sectorului 4. Problema este ca atunci cand am fost la medicul de familie, mi s-a spus ca nu sunt asigurat medical, asta desi lucrez de 3 luni la acel centru de vaccinare, si mi se opreste impozit 45% din salariu.

Din ce am inteles de la unii colegi, nici ei nu sunt asigurati medicali, desi li se opreste din salariu acel 10% pentru asigurarea medicala. Tot de la ei am inteles ca nu ar fi trebuit sa ni se opreasca si cei 25% pentru pensie (mi-au aratat un articol de lege in care spune ca ar trebuie sa se opreasca doar 10% impozitul pe venit si 10% asigurarea medicala, dar nu sunt sigur ca se aplica in cazul de fata). Sa tinem totusi cont ca primaria desi a oprit inclusiv acel 10% pentru asigurarea medicaa, nu suntem asigurati medicali.

Ma tem ca nici impozitul pe venit, de 10%, nu il plateste primaria si sa nu vreau ma trezesc mai tarziu cu ANAF la usa.

Mentionez ca nu ni se ofera un fluturas de salariu.

Cum ar trebui sa procedez mai departe? Reclamatie la ITM? Si la ANAF?

Va multumesc
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 August 2021
FichiRichi, utilizator
Cel mai recent răspuns: FichiRichi , utilizator 14:56, 16 August 2021
Nu stie nimeni?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare silita - poprire pe contul de salariu mai mult de 1/2 mary_123454 mary_123454 buna ziua am si eu o intrebare am mai multe executari pe numele meu si mi se opreste jumatate din salariu direct de la angajator.problema este ca mai imi ... (vezi toată discuția)