După ce, la sfârșit de februarie, a devenit mai accesibil firmelor, Programul de promovare a exporturilor va deveni și mai transparent, dacă un proiect de lege pus luni în dezbatere la Senat va ajunge să se aplice. Mai exact, participanții la programul ce are ca scop, printre altele, promovarea produselor și serviciilor românești în străinătate cu fonduri de la stat, vor trebui să publice cifra de afaceri realizată din exporturi.
Citește articolulPentru că, în urma unui control intern de acum câteva luni, reprezentanții Ministerului Antreprenoriatului și Turismului au descoperit că Programul de Promovare a Exporturilor nu-și atinge scopurile propuse, printre care și promovarea produselor și serviciilor românești în străinătate cu bani de la stat, prin participarea la târguri internaționale, autoritățile au stabilit, printr-o ordonanță oficializată joi, modificarea acestuia, în sensul creșterii nivelului de accesibilitate. În plus, așa cum a anunțat, în cursul săptămânii, ministrul de resort, programul va beneficia de o platformă online dedicată. Citește articolul
Plătitorii de impozit pe profit și plătitorii de impozit micro vor putea să scadă din aceste dări jumătate din cheltuielile pe care le fac în vederea promovării exporturilor, conform unui proiect de OUG pus joi în dezbatere de Ministerul Economiei. Totodată, actualul Program de promovare a exporturilor va fi desființat, din moment ce ministerul a observat că acesta ajută foarte puține firme. Citește articolul
Antreprenorii interesați de promovarea propriilor produse și servicii pe unele piețe externe mai au la dispoziție câteva ore pentru depunerea cererii de finanțare în cadrul prograului de Internaționalizare. Aplicația va fi de deschisă până astăzi la ora 20.00, iar finanțarea poate fi accesată în ordinea depunerii cererilor de finanțare, cu condiția îndeplinirii tuturor cerințelor impuse de către finanțator. Ajutorul acordat este de cel mult 90%, dar fără a depăși 50.000 de lei și va acoperi participarea la târguri și expoziții internaționale, dar și efectuarea unor studii de piață sau realizarea de site-uri și aplicații mobile în limba română și limba engleză. Până la data publicării acestui articol au fost înregistrate și depuse peste 300 cereri de finanțare. Citește articolul