Peste 2000 de firme nu au reusit sa indeplineasca in perioada februarie – aprilie criteriile necesare pentru obtinerea codului de TVA, se mentioneaza intr-un comunicat al ANAF, remis astazi redactiei. Printre cele mai importante criterii care nu au fost intrunite si care au condus la refuzul inregistrarii in scop de TVA se numara detinerea de catre administratorul care a solicitat codul de TVA a calitatii de asociat sau administrator in societati cu restante la stat. Citește articolul
Inregistrarea in scopuri de taxa pe valoarea adaugata se realizeaza, din nou, fara controlul efectuat de Fisc la sediul social al firmelor, in conditiile in care aceasta verificare a fost introdusa in legislatie in anul 2011. Noua masura este prevazuta intr-un act normativ care se aplica din 1 februarie 2015. In plus, recentele dispozitii au eliminat si grila de evaluare a firmelor si punctajul pe care acestea trebuiau sa il obtina pentru a primi codul de TVA. Citește articolul
Contribuabilii care vor sa se inregistreze in scopuri de TVA trebuie sa respecte de duminica noi reguli, ca urmare a modificarii legislatiei in domeniu. Printre principalele noutati se numara faptul ca persoanele impozabile care doresc sa obtin codul de TVA vor trebui sa completeze un formular in plus. Citește articolul
Criteriile care trebuie indeplinite de firmele care solicita inregistrarea in scopuri de TVA au fost aprobate printr-un ordin al ANAF care se va aplica din 1 februarie 2015. Noile dispozitii vin in contextul in care Codul fiscal a fost modificat recent in acest sens. Citește articolul