ACCES GRATUIT
Cristian Halmajan, noul director de marketing al Deloitte Romania
Deloitte Romania a numit un nou director la conducerea departamentului Clients & Markets. Astfel, Cristian Halmajan a inlocuit-o, incepand cu data de 1 matie, pe Patricia Ilisiu care s-a relocat in Franta. Cristian Halmajan, in varsta de 38 de ani, are o experienta semnificativa in functii de management in industria bancara si cea a serviciilor de telecomunicatii.
Articolul continuă mai jos
Pe parcursul ultimilor sapte ani,
Cristian Halmajan (foto stanga) a coordonat mai multe departamente sau divizii din cadrul unor banci de top din Romania si a fost direct responsabil de implementarea unor proiecte interne si externe importante. Anterior, intre 1996 si 2004, a avut functii de project management si marketing la in cadrul unor operatori de telecomunicatii imporanti. Experienta sa este dublata de un program MBA de doi
ani (2005 – 2007) in cadrul Bucharest School of Management. Totodata, Cristian este licentiat in marketing la Academia de Studii Economice.
„In ultimii ani, instrumentele de marketing au devenit esentiale pentru activitatea noastra, pe fondul intensificarii competitiei, a maturizarii pietei si a reconfigurarii complete a mediului de afaceri”, spune
George Mucibabici, presedintele Deloitte Romania.
„Ne-am construit si dezvoltat functia de marketing pentru a sustine serviciile profesionale oferite clientilor existenti sau potentiali. Dupa eforturile sustinute depuse de catre fostul nostru Director de marketing si de echipa sa, eforturi menite sa transforme acest departament intr-un furnizor de servicii de calitate pentru toate liniile noastre de business, Cristian se va confrunta cu noi provocari. El trebuie sa asigure in continuare calitatea serviciilor si sa le aduca la nivelul urmator, folosind instrumente moderne de marketing care vor genera canale mai eficiente de comunicare si un sprijin suplimentar pentru activitatile de business development”, adauga presedintele Deloitte Romania.
Departamentul de marketing al Deloitte Romania este unul dintre cele mai competitive departamente de profil din cadrul Deloitte Central Europe, avand in structura sa capacitati de cercetare de piata, knowledge management, business development, precum si PR.
„Marketingul in domeniul serviciilor profesionale este foarte specific si oarecum diferit fata de experienta mea profesionala anterioara”, spune
Cristian Halmajan.
„Acest rol necesita mult sprijin din partea functiilor, precum si o echipa interna specializata, care trebuie sa lucreze impreuna cu colegii din liniile de business. Cu sprijinul managementului Firmei si al unei echipe de marketing dedicate, am incredere ca vom consolida si spori vizibilitatea si reputatia Deloitte pe plan local”, mai adauga acesta.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (1)