- Sef birou - consilier gradul IA - 1 post
Conditii de participare:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- vechime în specialitate 5 ani;
- cunostinte operare PC.
- Expert gradul I - 1 post
Conditii de participare:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- vechime în specialitate 4 ani;
- cunostinte operare PC.
II. Directia drept international, cooperare judiciara si afaceri juridice externe:
- referent cu studii superioare debutant - 1 post.
Conditii de participare:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- cunoasterea cel putin a unei limbi straine de circulatie internationala (engleza/franceza) - nivel avansat (cunoasterea ambelor limbi constituie avantaj);
- cunostinte privind operare si tehnoredactare pe calculator în programele Word si Excel, precum si capacitatea de a utiliza aplicatia informatica "registratura unica"; navigare pe internet;
- capacitatea de munca în conditii de stres;
- cunostinte specifice privind activitatile specifice de secretariat.
III. Biroul cetatenie:
- secretar - dactilograf treapta IA - 1 post.
Conditii de participare:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- vechime minim 5 ani în specialitate;
- cunostinte operare PC.
IV. Directia investitii si administrativ:
- Sef serviciu - consilier gradul IA - 1 post.
Conditii de participare:
- studii superioare economice, tehnice sau juridice absolvite cu diploma de licenta;
- vechime minim 5 ani în specialitate;
- cunostinte operare PC.
V. Directia economica:
- referent treapta IA - 1 post.
Conditii de participare:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- experienta în activitatea de casier de minim 5 ani;
- cunostinte minime de operare PC;
- fara antecedente penale de natura economica.
Concursul va avea loc la Bucuresti, în data de 9 mai 2005.
Dosarul de înscriere se depune de catre candidat la secretarul Comisiei de concurs, pâna la data de 28 aprilie 2005, la sediul Ministerului Justitiei, din Bucuresti, str. Apollodor nr. 17, sector 5, etj. 2 cam. 7, si va contine, în mod obligatoriu, urmatoarele documente:
a) copie de pe actul de identitate;
b) copie legalizata de pe certificatul de nastere si certificatul de casatorie;
c) copie legalizata de pe actul doveditor al studiilor urmate;
d) certificatul de cazier judiciar;
e) curriculum vitae;
f) copie de pe carnetul de munca;
g) doua fotografii tip buletin;
h) recomandare privind profilul profesional si moral de la locurile de munca anterioare.
Candidatii vor sustine o proba scrisa de verificare a cunostintelor teoretice sau o proba practica, dupa caz, precum si un interviu.
Taxa de înscriere la concurs este de 500.000 lei si se achita la casieria Ministerului Justitiei.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon: 3144400 interioare: 2017/2018.
Comentarii articol (0)