Veniturile Orange au crescut cu 6%, pana la 235 milioane de euro, in al doilea trimestru din 2011, operatorul de telefonie mobila ajungand la 10,1 milioane de utilizatori, informeaza un comunicat de presa remis catre AvocatNet.ro.
Newsletter avocatnet.ro: 10 lucruri de știut astăzi! Primești gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, sinteza zilei avocatnet.ro cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
„In cel de-al doilea trimestru, Orange a adoptat o noua semnatura de brand si a continuat sa inoveze prin servicii si solutii unice pe piata, precum HD voice si Extra Signal. Ne pregatim pentru iesirea din criza prin investitii masive in extinderea acoperirii 2G si 3G. Ne vom concentra eforturile sa descoperim noi modalitati de crestere si sa ne adaptam oferta in functie de profilul si cerintele consumatorilor” a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.
Astfel, Orange Romania a inregistrat venituri in valoare de 235 milioane de euro pe parcursul celui de-al doilea trimestru al anului 2011, in crestere cu 6% fata de primul trimestru al anului in curs.
Insa, veniturile companiei au continuat sa scada cu 4,9% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010.
Conform documentului de presa, la 30 iunie Orange avea 10,1 milioane de clienti, in scadere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 3,1 milioane folosesc solutiile Orange de date mobile.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (1)