ACCES GRATUIT
MDRT aloca alte 2 milioane de euro pentru brand-ul de tara
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va achizitiona servicii de creatie si productie in valoare de 8,6 milioane de lei fara TVA, in vederea realizarii campaniilor de promovare a brandului turistic national, informeaza ministerul intr-un comunicat de presa.
Articolul continuă mai jos
Astfel, potrivit MDRT, compania castigatoare va concepe si produce: trei clipuri de promovare de cate 30 de secunde; 40 de fotografii cu imagini de o calitate exceptionala (casting), 100 de fotografii de calitate pentru publicitate si 200 de fotografii de calitate, tip carte postala; 6 advertoriale explicative pentru cele 6 produse turistice competitive stabilite in cercetarea de brand; imagini animate de 5 si 10 secunde pentru city-lights si alte tipuri de publicitate activa (6 bucati), bannere web pentru fiecare din cele 6 produse turistice, layout pentru brosura generala despre Romania si pentru alte materiale folosite in activitatile de promovare (postere, flyere, outdoor), story board-uri.
Contractul, a carui valoare este estimata la 8,6 milioane de lei fara TVA, va fi atribuit prin
licitatie restransa, potrivit OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si HG nr. 925/2006.
Selectarea beneficiarului se va desfasura in doua etape. In prima instanta, vor fi depuse candidaturile si vor fi selectati candidatii calificati, prin aplicarea criteriilor de selectie prevazute in documentatia de atribuire si detaliate in caietul de sarcini, in care vor fi selectati minim 5 candidati si maxim 7 candidati.
MDRT precizeaza ca, in aceasta etapa se va folosi un sistem de punctaj in functie de experienta echipei si recunoasterea in domeniul publicitatii. Primele agentii clasate vor fi nominalizate si invitate sa prezinte propunerile lor de creatie, comisiei MDRT.
Cea de-a doua etapa va fi una de evaluare din punct de vedere tehnico - financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in prima etapa. Criteriul de atribuire pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut.
Conform MDRT,
valoarea totala estimata este de 8,6 milioane lei fara TVA, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea „
Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (2)