Cand zilele trecute, intr-un magazine de haine, am vazut made in Romania pe eticheta unei rochii, mi-am dat seama ca - totusi - producem. Si nu e vorba doar de articole vestimentare. In minte, mi s-au perindat numeroase alte produse romanesti. 100% romanesti chiar. Asa ca va intreb: sunteti fideli unui anume brand romanesc?
Newsletter avocatnet.ro: 10 lucruri de știut astăzi! Primești gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, sinteza zilei avocatnet.ro cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
Cumparam autoturisme fabricate de Dacia si ne mandrim cand si in alte tari masinile noastre se vand ca painea calda.
La fel de mandri suntem si de brand-uri precum Jolidon, I. D. Sarrieri, Musette si Guban.
Le facem cadou prietenilor din strainatate borcane de magiun de Topoloveni. (Recent am descoperit dulceata de cirese amare a aceluiasi producator si presimt ca va deveni cel putin la fel de populara.)
Bem apa minerala Borsec si ne laudam cu ciocolata Rom si reclamele care o promoveaza premiate la Cannes.
“Eugenii” am rontait cu totii si inca o mai facem, chiar daca acum produsul a fost imprumutat si de alti producatori. Pe lista mea de dulciuri romanesti ar mai fi biscuitii Poieni, pe care i-am redescoperit in urma cu un an.
Vinurile de Cotnari sau Recas nu lipsesc din paharele noastre la cina, iar despre palinca am putea scrie carti, indiferent daca o consumam sau nu.
Acestea sunt doar cateva exemple. Insa, va invit sa adaugati pe lista ce produse “made in Romania” va plac.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (20)
Cine zice ca Romania nu mai produce.. dar e clar ca cei care reusesc sa produca INCA, nu au un marketing prea bine pus la punct..