ACCES GRATUIT
Studiu: avocatii aloca online-ului 38% din bugetele de marketing
Studiul publicat de LexisNexis Martindale-Hubbell analizeaza masura in care website-urile sunt considerate importante in strategiile de marketing ale societatilor de avocatura multinationale din Europa si Statele Unite. Rezultatele sunt detaliate: pornesc de la bugetele de marketing calculate in functie de cifrele de afaceri si ajung la uneltele de analiza a traficului din mediul online.
Articolul continuă mai jos
Studiul a fost realizat in perioada aprilie 2012 – iulie 2012. Din totalul de respondenti, 13% sunt est-europeni si 33% din partea centrala si de vest a continentului nostru.
In ceea ce priveste rolul persoanelor care au raspuns la chestioare, cei mai multi ocupa pozitii de directori de marketing si business development – 31%, urmati de avocati parteneri – 14% si avocati coordonatori – 13%.
Cititi articolul integral pe Wall-Street.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)