"Traversam o perioada in care aproape totul se intampla in mediul online. De aceea, am ales, impreuna cu Florin, aceasta tema pentru urmatorul eveniment, deoarece consideram ca este important sa stii cum sa faci aceasta trecere, cum sa te promovezi si sa folosesti uneltele pe care digitalul le pune la dispozitie. Vom afla si ce e necesar sa faci pentru a atrage clienti intr-un mediu nou, dinamic si in continua schimbare", a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.
Cu 15 ani experienta in publishing si peste 10 ani in domeniul marketingului digital, Florin Campeanu a dus Rentrop & Straton Group din era print in era digitala. Compania de marketing si consultanta in afaceri lanseaza anual peste 350 produse din zona de informatii specializate, lucru ce a dus, firesc, la aparitia in grup a unei agentii web.
Astfel, din 2006, Florin coordoneaza si activitatile Fokus Digital Services, agentie ce ofera in prezent servicii de programare, web design, branding & identitate vizuala, SEO, Google AdWords.
Inovatia este cuvantul de baza in grupul pe care il conduce, Florin fiind un exemplu in aceasta directie. Ca o consecinta fireasca, in 2009 a pus bazele Fokus Interactive, regie de publicitate online care ofera servicii de media (consultanta si campanii integrate de promovare), Florin creand strategii de comunicare si promovare pentru clienti mari si medii din pozitia de Chief Visionary Officer.
Accesul la eveniment
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.
Aflati ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si ascultati testimonialele celorlalte membre!
Inscrierile se fac la: inscrieri@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.
Desfasuratorul evenimentului
- 18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
- 19:00 – Inceputul evenimentului
- 19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
- 20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
- 20:20 – Q&A
- 20:40 – Tombola
- 20:45 – Business Networking
Comentarii articol (0)