ACCES GRATUIT
Doar 13% dintre companiile din Romania fac eforturi sa se extinda pe pietele internationale
Companiile romanesti incearca sa-si extinda activitatea comerciala pe piata interna, cu 223% mai mult, in comparatie cu activitatile de export, conform celui mai recent sondaj international Regus.
Articolul continuă mai jos
Datele arata ca, in Romania, 29% dintre companii incearca sa se extinda pe piata interna, si doar 13% incearca sa se extinda pe pietele internationale. Studiul analizeaza opiniile a peste 20.000 de directori si detinatori de companii din 95 de tari.
Conform studiului, cele mai importante cinci bariere pentru extinderea internationala sunt considerate: lipsa informatiilor de marketing (77%), lipsa cunostintelor si relatiilor cu piata locala (73%), angajarea unui personal de inalta calitate (71%), accesul la spatii de birouri flexibile (69%) si lipsa suportului guvernamental si consular (46%).
Cititi articolul integral pe Business24.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)