Art. I. — Regulamentul Comisiei de concurs pentru recrutarea inaltilor functionari publici nr. 1/2008 privind organizarea si desfasurarea concursului pentru intrarea in categoria inaltilor functionari publici, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 411 din 2 iunie 2008, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
Art. I. — Regulamentul Comisiei de concurs pentru recrutarea inaltilor functionari publici nr. 1/2008 privind organizarea si desfasurarea concursului pentru intrarea in categoria inaltilor functionari publici, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 411 din 2 iunie 2008, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 8 alineatul (1), dupa litera a) se introduce o noua litera, litera a1), cu urmatorul cuprins:
„a1) un CV in format european si o scrisoare de intentie;”.
2. La articolul 8 alineatul (1), litera c) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„c) copii ale diplomelor de studii si ale altor acte care atesta indeplinirea conditiilor stabilite pentru participarea la concurs, precum si, daca este cazul, cunostintele si competentele in domenii specifice corespunzatoare exercitarii functiei publice din categoria inaltilor functionari publici; copiile diplomelor de studii se prezinta insotite de foile matricole;”.
3. La articolul 8 alineatul (1), litera g) se abroga.
4. La articolul 8, alineatul (4) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(4) Actele prevazute la alin. (1) lit. b)—d) se prezinta in copii legalizate sau in copie, insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre unul dintre membrii secretariatului.”
5. La articolul 8, dupa alineatul (4) se introduc doua noi alineate, alineatele (41) si (42), cu urmatorul cuprins:
„(41) Actele prevazute la alin. (1) lit. a), e) si f) se depun la dosarul de concurs in original. Actul prevazut la alin. (1) lit. e) poate fi inlocuit cu dovada solicitarii cazierului judiciar. In acest caz, candidatul are obligatia de a completa dosarul de concurs pana la finalizarea ultimei probe a concursului, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a fi considerat admis, indiferent de rezultatele obtinute.
(42) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.”
6. La articolul 8, alineatul (5) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(5) Comisia de concurs poate sa solicite, prin intermediul secretariatului, completarea dosarului de concurs cu alte documente care sa cuprinda informatii privind experienta profesionala a persoanelor care s-au inscris la concursul national, considerate drept relevante in cadrul procesului de selectie, pana la termenul-limita de selectie a dosarelor.”
7. La articolul 8, dupa alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (8), cu urmatorul cuprins:
„(8) Ulterior termenului-limita de depunere a dosarelor nu se mai pot depune acte in completare la dosarul de concurs, cu exceptia situatiei prevazute la alin. (5).”
8. La articolul 11, alineatul (3) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(3) Rezultatul selectiei dosarelor, cu mentiunea «admis» sau «respins», se afiseaza de catre secretariat la sediul Agentiei.”
9. Articolul 13 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 13. — (1) Fiecare membru al comisiei de concurs propune, in ziua concursului, cel putin unul si cel mult 3 subiecte pentru fiecare dintre etapele prevazute la art. 12 alin. (1), pe care le semneaza si le inainteaza secretariatului.
(2) Subiectele se formuleaza pe baza bibliografiei de concurs, cu respectarea prevederilor art. 10 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 341/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, iar complexitatea acestora trebuie sa corespunda nivelului functiei publice corespunzatoare categoriei inaltilor functionari publici.
(3) Subiectele la proba scrisa se stabilesc de catre comisia de concurs in ziua in care se desfasoara proba scrisa, dintre propunerile formulate potrivit alin. (1), astfel incat sa se poata intocmi doua variante de subiecte. Subiectele stabilite de comun acord se semneaza de catre toti membrii prezenti ai comisiei de concurs, se multiplica intr-un numar egal cu numarul candidatilor inscrisi la concurs si se sigileaza in doua plicuri, stampilate cu stampila comisiei de concurs.
(4) Pentru candidatii la ocuparea aceleiasi functii publice, subiectele sunt identice in cadrul aceluiasi concurs, cu exceptia cazului in care concursul se desfasoara in mai multe serii.
(5) Membrii comisiei de concurs raspund pentru asigurarea confidentialitatii subiectelor propuse.
(6) Pana la ora stabilita pentru terminarea probei scrise a concursului, membrii comisiei de concurs afiseaza la locul desfasurarii concursului legislatia incidenta pe baza careia vor fi notate lucrarile, potrivit prezentului regulament.?
10. La articolul 14, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 14. — (1) Proba scrisa a concursului se organizeaza la sediul Agentiei, iar supravegherea candidatilor pe durata acesteia se asigura de secretariatul comisiei. Presedintele comisiei de concurs decide daca este necesara asigurarea supravegherii si de catre membrii comisiei de concurs, prin rotatie.”
11. La articolul 15, alineatul (3) se abroga.
12. Articolul 18 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 18. — (1) La expirarea timpului alocat probei scrise, candidatii au obligatia de a preda, iar secretariatul are obligatia de a prelua lucrarile scrise, ciornele si subiectele.
(2) Dupa predarea tuturor lucrarilor, secretariatul acorda fiecarei lucrari un numar, in scopul asigurarii anonimatului candidatilor, si preda lucrarile comisiei de concurs.
(3) Lucrarile se desigileaza si identitatea participantilor la proba scrisa se aduce la cunostinta membrilor comisiei de concurs doar ulterior notarii ultimei probe a concursului.?
13. La articolul 19, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(2) Notarea lucrarilor la proba scrisa se face prin raportare la legislatia incidenta prevazuta la art. 13 alin. (6), cu respectarea dispozitiilor art. 25 si 26.”
14. La articolul 21, alineatele (4) si (5) se abroga.
15. La articolul 34, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 34. — (1) Candidatii nemultumiti de rezultatul concursului pot formula contestatii in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data afisarii rezultatelor concursului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.”
16. La articolul 34, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu urmatorul cuprins:
„(11) Contestatia se depune la secretariat, care are obligatia de a o inregistra la registratura Agentiei.”
17. La articolul 34, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:
„(2) Comisia de solutionare a contestatiilor are obligatia de a solutiona in conditiile prezentului regulament contestatia cu privire la rezultatele concursului, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului prevazut la alin. (1).”
18. La articolul 35, litera a) va avea urmatorul cuprins:
„a) notarea probei scrise sau a probei de interviu nu a fost realizata prin raportare la legislatia incidenta stabilita potrivit art. 13 alin. (6) ori nu au fost respectate dispozitiile art. 25 si 26;?.
19. La articolul 36, litera a) va avea urmatorul cuprins:
„a) notarea probei scrise sau a probei de interviu a fost realizata prin raportare la legislatia incidenta stabilita potrivit art. 13 alin. (6) si au fost respectate dispozitiile art. 25 si 26;?.
Art. II. — Prezentul regulament se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Comisiei de concurs pentru recrutarea inaltilor functionari publici,
Anca Alexandra Purcarea
Bucuresti, 3 iulie 2014.
Nr. 3.
Comentarii articol (0)