Mediatorii autorizati trebuie sa-si completeze/actualizeze dosarul de autorizare, potrivit unui anunt publicat recent de Consiliul de Mediere.
Mai precis, acestia trebuie sa depuna urmatoarele:
- dovada inregistrarii fiscale (CIF) a Formei de Exercitare A Profeseiei (FEP) in termen de un an de la autorizare;
- dovada de membru intr-o Asociatie profesionala din Registrul Asociatiilor postat pe site-ul CM.
Solicitarea se adreseaza DOAR mediatorilor care au lipsa aceste documente, precum si celor ale caror documente nu mai corespund, in prezent, cu cele depuse la dosar, atentioneaza Consiliul.
Prin urmare, continua institutia, nu fac obiectul prezentei solicitari:
- cei care au depus aceste documente si sunt inca valabile in forma depusa,
- cei suspendati,
- cei fara FEP,
- cei care nu au solicitat inscrierea in TM,
- cei care se afla in termenul de un an de la autorizare
- cei care nu doresc sa se inregistreze fiscal (acestia trebuie sa-si clarifice situatia pentru a nu mai figura in evidenta CM cu drept de exercitare a profesiei si, ca urmare, cu obligatia de a plati taxa profesionala anuala).
Documentele se pot depune personal sau trimite prin fax, curier, posta sau e-mail la adresa secretariat@cmediere.ro.
"Incepand cu 15 august 2014, mediatorii care nu raspund acestei solicitari vor fi trecuti pe <invizibil> in Tabloul mediatorilor electronic, iar in cel tip brosura vor fi listati in Subsectiunea 2.3 – Mediatori care NU indeplinesc prevederile art. 23 si 24 din Legea 192/2006", subliniaza institutia.
Puteti consulta aici situatiile cu mediatorii autorizati aflati intr-una din cazurile mentionate mai sus.