Buna ziua,
Am facut cursul de formare ca mediator in 2008. Apoi dintr-un regretabil exces de zel, am inaintat catre Consiliul de mediere, un dosar ce cuprindea urmatoarele (cerute la aceea data, intre timp s-au modificat multe):
- Cerere privind autorizarea ca mediator
- Declaratie cu datele care vor putea fi înscrisre în Tabloul Mediatorilor
- chitanta de autorizare 880 lei, o copie dupa un comodat de spatiu parca, etc, cateva hartii, nu mai stiu exact .. nu se cereau prea multe pe atunci.
Apoi, in 2008, m-am vazut inscris in Tabloul de atunci, publicat pe site.
Apoi nu am mai facut nimic in directia acceasta, nu am luat autorizatie de la consiliu, nu m-am declarat la fisc, nu am prestat activitate, nimic.
La scurt timp, am realizat ca acel demers a fost o eroare si am tot zis ca o sa ma ocup sa o rezolv, dar in subconstient cred ca am sperat ca daca nu platesc taxa aceea anuala, o sa ma stearga din acel Tablou. In fine ... am apreciat iar eronat.
La vremea aia cam asa era regulamentul de functionare, daca nu platesti, te radiaza de acolo etc.
Acum, dupa 5 ani, ma vad inca prezent acolo intr-un Tablou :O care se numeste:
Tabloul mediatorilor autorizaţi – secţiunea II Subsecţiunea 2.3 mediatori care NU îndeplinesc prevederile art.23 şi art.24 din Legea nr.192/2006.
Inventia asta de subsectiune a aparut in ultimii ani, pe atunci nu exista.
Intrebarea este, a fost cineva (mediator) in situatia asta? Stiti ce demersuri trabuie sa fac pentru o radiere, o scoatere, o disparitie din acest Tablou? Multumesc.
Cel mai recent răspuns:
trandafir2 , moderator
20:33, 17 Martie 2013