"Prin analiza comportamentelor antreprenorilor, managerilor si profesionistilor prezenti la eveniment am reusit sa modelam evenimentele Business Days pentru a deveni adevarate catalizatoare de inspiratie, generatoare de experienta si potentiatoare de oportunitati", arata Laszlo Pacso, manager de proiect.
"Odata cu rebrandingul Business Days si migrarea pe noi platforme online si mobile, mai performante, mai interactive si mai adaptabile schimbarilor pe care le presupune o platforma vie de business, putem spune ca suntem pregatiti pentru urmatoarea etapa, in care am si intrat odata cu editia anterioara de la Cluj: etapa internationala. Etapa prin care le oferim celor care vor participa la Iasi Business Days noi perspective, dezvoltam experiente legate de abordarea pietelor internationale si generam oportunitati de a gasi parteneri si piata de desfacere la nivel european si global, prin colaborarile setate deja cu camere de comert bilaterale, ambasade, consulate si asociatii de profesionisti din diverse domenii", apreciaza Laszlo Pacso.
Evenimentul de la Iasi va beneficia de oportunitatile de networking marca Business Days, care au determinat, in cadrul editiei anterioare, desfasurata la Cluj, incheierea unor afaceri de pana in 10.000 lei (conform cu declaratiile facute de 36,4% dintre participanti), intre 10.000 – 100.000 lei (27,7%), 100.000 – 1.000.000 (30,3%) si de peste 1.000.000 lei (5,6%).
La Iasi Business Days va asteapta doua seri internationale de networking. Cine vrea sa isi dezvolte afacerea la nivel global ori sa patrunda pe piete internationale cu produsul sau serviciul sau, la Iasi Business Days va avea oportunitatea de a participa la serile internationale care se desfasoara atat in 1, cat si in 2 octombrie. Participantii vor avea ocazia sa faca networking, intr-un cadru dedicat, cu organizatii facilitatoare, reprezentanti de companii straine, expati, reprezentanti ai consulatelor si ambasadelor germane, olandeze, austriece, britanice, franceze, israeliene si americane.
Obiectivul acestor seri este de a facilita contactul si interactiunea intre firmele straine prezente sau interesate de a investi in tara noastra si firmele din Romania dornice de a gasi parteneri in tarile respective. Accesul la aceste sesiuni se face pe baza de invitatie din partea organizatorilor sau achizitionand tichete Premium2 sau VIP.
Sub motto-ul „Invata de la cei mai buni”, Iasi Business Days le va oferi participantilor, pe langa cele 16 workshopuri, 5 workshopuri de tip Masterclass, cu teme atent alese, care raspund nevoilor de dezvoltare ale oricarui antreprenor sau manager de succes: Arta investitiilor pe bursa. Ghid Practic; Work the Sysyem: The Simple Mechanics of Making More and Work Less; Self-Mastery; Sound Genius. Leadership and Music; Small Business Growth.
Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://www.businessdays.ro/Evenimente/Iasi-2014/Abonamente. Inscrierile continua pana marti, 30 septembrie, ora 16.00.
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Marcin Wojcicki, Sam Carpenter, Radu Georgescu, Paul J.R. Renaud, Marian Berdan, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Dragos Anastasiu, Dragos Paval, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Negut, Gabriel Mardarasevici, Cristian Nacu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu si multi altii.
Comentarii articol (0)