Probabil că ai avut ocazia să stai de vorbă cu managerul postului pe care îl vei ocupa pe parcursul procesului de recrutare. Dacă ai folosit eficient timpul petrecut în acea conversație, ai probabil câteva informații care te vor ajuta (cel puțin teoretic) să te integrezi mai ușor în echipă. În realitate însă, discuțiilor de dinaintea propunerii și negocierii ofertei de angajare le lipsește un ingredient esențial: contactul personal și direct cu organizația în condițiile unor zile de muncă normale. Abia atunci poți începe să înțelegi care sunt provocările reale și ce trebuie să faci ca să te integrezi.
În afară de o atitudine deschisă și disponibilitatea de a descoperi ce înseamnă organizația și jobul, în primele zile la locul de muncă ai nevoie și de (încă) o discuție separată cu managerul direct, iar prezentarea pe care ți-o recomandăm azi explică ce subiecte trebuie abordate în această conversație și de ce.
Pe scurt, cele cinci întrebări la care e util să primești răspuns sunt:
1. De ce m-ați ales pe mine?
2. Cum pot să învăț mai mult despre rolul meu și despre organizație?
3. Ce așteptări (în termeni de obiective concrete) are managerul direct de la tine?
4. Cum se dă și se oferă feedback?
5. Cum îl poți ajuta pe managerul direct?
Descoperiți mai multe informații despre fiecare întrebare în parte urmărind prezentarea aceasta (în limba engleză).
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteți citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)