Groupe Societe Generale va desfãºura timp de douã luni cea mai mare promoþie bancarã realizatã vreodatã în România, lansând cu acest prilej carduri speciale cu trei mari nume de sportivi români, în culorile Groupe Societe Generale - roºu, negru ºi alb.
Cardurile sunt emise în ediþie limitatã ºi au un design unic în lume, prezentând imagini memorabile ale marilor campioni Nadia Comãneci - imaginea din cadrul exerciþiului notat cu 10 la Olimpiada de la Montreal, Ilie Nãstase - o imagine din timpul finalei câºtigate la Roland Garros în 1973 ºi Gheorghe Hagi - cu o imagine din timpul meciului România - Columbia, la Campionatul Mondial din 1994. În premierã, cardurile au ºi o a doua hologramã, care permite vizualizarea unei mingi de fotbal (cardul Hagi), a unei mingi de fotbal (cardul Ilie Nãstase) ºi a unei gimnaste (cardul Nadia Comãneci).
"Campania este excepþionalã din cel puþin douã motive - BRD va fi asociatã cu trei glorii ale sportului mondial ºi este o campanie cu totul inovatoare pentru piaþa româneascã ºi chiar pe pieþele internaþionale", a declarat duminicã, într-o conferinþã de presã, preºedintele director general al BRD - GSG, Patrick Gelin, cu prilejul lansãrii campaniei "Quattro BRD".
Începând din 5 decembrie ºi pânã pe 31 ianuarie 2006, BRD-GSG oferã clienþilor posibilitatea de a câºtiga premii în valoare de 1.000 de euro în fiecare zi, marele premiu de 50.000 de euro, plus câteva mii de premii în obiecte, excursii în strãinãtate ºi burse pentru copii la prestigioase ºcoli sportive din lume.
Lista premiilor include 60 de excursii la evenimente sportive - 20 la Campionatul Mondial de Fotbal din 2006 - Germania, 20 la turneul de tenis de la Roland Garros ºi 20 la campionatul european de gimnasticã de anul viitor.
Pentru copii sunt oferite 100 de burse la ºcolile de fotbal ale cluburilor Real Madrid ºi Galatasaray, academia de tenis de la Roland Garros ºi la Bart Conner Gymnastics Academy din SUA.
Clienþii pot participa la promoþie prin achiziþionarea unui pachet de produse bancare pentru consum sau economisire. Pachetul destinat consumului este format dintr-un card "ediþie limitatã", un credit pentru nevoi personale "Expresso" în lei ºi un card Visa Classic în lei. Pachetul destinat economisirii este compus dintr-un card "ediþie limitatã" ºi un cont de economii AtuCont (în lei sau euro).
Cardurile cu cei trei mari sportivi, unice în lume, sunt recunoscute de organizaþiile VISA ºi Mastercard, iar emiterea lor în ediþiei limitatã este o premierã pentru sectorul bancar din România. De asemenea, acestea sunt primele carduri româneºti care vor fi promovate internaþional, inclusiv în limbile chinezã ºi japonezã.
Prezent la lansarea promoþiei, directorul general al Groupe Societe Generale, Philippe Citerne, a declarat cã nu existã produse echivalente în cele 32 de þãri în care GSG dezvoltã produse bancare. El a menþionat totodatã cã grupul mai este implicat în susþinerea unor sporturi ca rugby-ul ºi golful.
Nadia Comãneci a afirmat cã nu s-a gândit cã imaginea sa va fi pe un card bancar, însã i-a plãcut aceastã campanie originalã ºi generozitatea de a dona burse copiilor la prestigioase ºcoli sportive. Ideea burselor pentru copii l-a atras ºi pe Gheorghe Hagi, care a acceptat sã participe la aceastã promoþie considerând cã BRD împãrtãºeºte aceleaºi valori ºi pentru promovarea spiritului de echipã. La rândul sãu, Ilie Nãstase a fost încântat de ideea acestei campanii. Nãstase a spus cã i-a arãtat cardul cu imaginea sa ºi tenismanului suedez Bjorn Borg.
Potrivit directorului general adjunct al BRD-GSG, Sorin Mihai Popa, obiectivul principal al acestei campanii nu este cel financiar, ci unul emoþional ºi de relansare a sportului românesc.
Anul trecut, BRD-GSG a derulat cea mai lungã campanie promoþionalã din segmentul financiar-bancar al pieþei româneºti, oferind timp de trei luni câte 1.000 de euro zilnic, precum ºi automobile Renault Laguna
Comentarii articol (0)