In temeiul dispozitiilor art. 65 alin. (2), art. 66 alin. (3) si ale art. 69 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
inspectorul-sef al Inspectiei Judiciare emite urmatorul ordin:
Art. I. - Regulamentul de organizare si functionare a Inspectiei Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-sef al Inspectiei Judiciare nr. 24/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 692 din 9 octombrie 2012, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 12, dupa alineatul (2) se introduc trei noi alineate, alineatele (21), (22) si (23), cu urmatorul cuprins:
„(21) Convocarea adunarii generale si comunicarea ordinii de zi se fac prin secretariatul acesteia, cu cel putin o zi inainte de data sedintei. Comunicarea ordinii de zi se face si catre personalul din aparatul propriu al Inspectiei Judiciare, prin afisare intr-un loc accesibil acestuia sau prin publicare in reteaua intranet proprie. Secretariatul adunarii generale este asigurat de persoana desemnata de inspectorul-sef din cadrul secretariatului Inspectiei Judiciare.
(22) In functie de problemele supuse dezbaterii, la sedintele adunarii generale pot fi invitate si alte persoane, care nu au drept de vot.
(23) Sedintele adunarii generale nu sunt publice.”
2. La articolul 12, dupa alineatul (5) se introduc doua noi alineate, alineatele (6) si (7), cu urmatorul cuprins:
„(6) Punctele de vedere ale membrilor prezenti asupra problemelor aflate pe ordinea de zi, dezbaterile si hotararile adunarii generale se consemneaza intr-un proces-verbal, incheiat de secretariatul adunarii si semnat de persoana care a prezidat lucrarile acesteia. Hotararile adunarii generale se aduc la cunostinta celor interesati.
(7) Procesele-verbale incheiate potrivit alin. (6) se pastreaza intr-o mapa speciala de secretariatul adunarii generale.”
3. La capitolul III „Structura organizatorica si functionala a Inspectiei Judiciare”, denumirea sectiunii a 4-a se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„SECTIUNEA a 4-a
Directia sinteze, contencios si registratura ”
4. La articolul 30, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
„(4) In cadrul directiei, cele doua servicii sunt conduse de sefi de serviciu ale caror atributii sunt stabilite prin fisa postului.”
5. La articolul 31, dupa litera o1) se introduce o noua litera, litera o2), cu urmatorul cuprins:
„o2) emite dispozitii obligatorii pentru tot personalul din subordine, in conformitate cu prevederile legale;”.
6. La articolul 41, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 41. - (1) Inspectorul-sef al Inspectiei Judiciare numeste purtatorul de cuvant si pe inlocuitorul acestuia din randul inspectorilor judiciari, judecatorilor sau procurorilor detasati in functii de specialitate juridica in aparatul propriu al Inspectiei Judiciare ori al consilierilor juridici asimilati magistratilor; de asemenea, poate fi numit purtator de cuvant, prin concurs, un absolvent al unei facultati de jurnalistica sau un specialist in comunicare.”
7. La articolul 46, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(2) Stabilirea obiectului si a complexitatii sesizarii se face de catre directorul directiei de specialitate sau de catre o alta persoana desemnata de inspectorul-sef, in baza unui nomenclator care cuprinde o clasificare a complexitatii in functie de obiect, stabilit prin ordin al inspectorului-sef.”
Art. II. - La data intrarii in vigoare a prezentului ordin orice dispozitii contrare se abroga.
Art. III. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Inspectorul-sef al Inspectiei Judiciare,
Lucian Netejoru
Bucuresti, 7 septembrie 2015.
Nr. 36.
Comentarii articol (0)