Majorarea capitalului social bagă în faliment o mie de agenţii de turism, anunţă adevarul.ro
Peste 1.000 de agenţii de turism, care înseamnă mai mult de două treimi din cele care activează pe piaţa românească, vor dispărea dacă se va pune în practică propunerea Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), care a solicitat mărirea capitalului social al agenţiilor de la 200 de lei, la 25.000 de lei, afirmă reprezentanţii Patronatului Naţional al Agenţiilor de Turism.
,,Dacă acest scenariu va fi pus în practică, peste 3.000 de agenţii de turism îşi vor pierde locurile de muncă. Activitatea agenţiilor de turism nu justifică un capital social atât de mare şi mulţi au plecat de la zero cu investiţii de o mie sau două mii de euro, ajungând acum agenţii de succes. Dacă cineva le cere agenţiilor mici sau celor aflate la început de drum să plătească încă 25.000 de lei, e ca şi cum le-ar semna falimentul", a declarat Dragoş Rădulescu, preşedintele Patronatului Naţional al Agenţiilor de Turism (PNAT).
ANAF vrea bani, nu şi reformă, titrează jurnalul.ro
Fiscul nu a utilizat decât 5% din împrumutul de 70 de milioane de euro luat de la Banca Mondială în anul 2013 pentru informatizarea instituţiei. Şi aceasta în condiţiile în care românii pierd mai mult de o zi pe an pe la la ghişeele sale pentru a-şi plăti taxele şi impozite.
Şefii de la ANAF nu par deranjaţi de cozile de la ghişee şi nici de funcţionarii instituţiei care nu se mai văd din teancurile de dosare, dar îşi propun să mărească gradul de colectare voluntară. Au lăsat să treacă pe lângă ei 70 de milioane de euro, bani pe care ar fi putut să-i utilizeze pentru softuri şi baze de date performante care să uşureze viaţa contribuabililor şi a angajaţilor instituţiei.
Comentarii articol (0)