Deși am mai vorbit despre summary și headline pe PortalHR, suntem mereu în căutare de idei noi pe această temă și de exemple de modalități inspirate de completare a acestei rubrici, mai ales pentru că, este știut lucru, atunci când vine vorba de LinkedIn, este esențial să ne actualizăm în permanență profilul pentru a beneficia la maxim de avantajele prezenței în această rețea socială.
Articolul de pe The Muse de la care am pornit azi ne-a clarificat încă o dată importanța completării personalizate a acestor informații, motiv pentru care vi-l recomandăm și vouă.
Iată care sunt ideile pe care le menționează:
1. Asigură-te că rezumatul de pe LinkedIn îți redă cât mai corect personalitatea.
Cu alte cuvinte, renunță la exprimări standard, lipsite de sens și adesea de conținut, vorbește nu doar despre ce faci ci mai ales despre ceea ce ești și ceea ce te face să fii în acest fel (what makes you tick :-)). Nu uita că informațiile din acest rezumat sunt printre primele pe care le va vedea un potențial angajator despre tine. Dacă are la dispoziție doar căteva secunde, ce ai vrea să îi comunici mai repede?
2. Începe cu o propoziție care va atrage atenția (evident, într-un mod pozitiv).
E asemănător cu cărțile. Gândește-te de câte ori ai abandonat o carte doar pentru că începutul nu “te-a prins”. Caută exprimarea care îl va face pe cel care citește să își dorească să descopere ce este mai departe.
3. Asigură-te că experiența ta, oricât de diversă și heterogenă ar fi, este argumentată în context.
Mai ales dacă ai schimbat multe joburi diferite, din domenii care aparent nu au nicio legătură, rezumatul este locul potrivit pentru a-ți argumenta inspirat și concis alegerile.
Descoperă exemple de rezumate pentru fiecare din aceste “lecții” citind tot articolul 3 Brilliant LinkedIn Summaries That Will Inspire You to Update Yours Right Now și actualizează-ți chiar azi secțiunea summary din LinkedIn.
Mult succes!
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteţi citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)