Prin Hotărârea Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 1/2016, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 74 din 2 februarie 2016, a fost aprobat Registrul public al auditorilor financiari din România, la 31 decembrie 2015.
Noul Registru a intrat în vigoare chiar de la data apariției în publicația oficială a României.
Registrul public al auditorilor financiari din România, care poate fi consultat AICI, conține atât persoane fizice, cât și juridice.
La rândul lor, auditorii financiari persoane fizice sunt împărțiți în auditori financiar activi, auditori financiari activi - străinătate, auditori financiari non-activi, auditori financiar nonactivi - străinătate. Pe de altă parte, registrul public al auditorilor financiari - persoane juridice este format din auditori financiari - persoane juridice și auditori financiari - persoane juridice - străinătate.
Pe lângă denumirea auditorilor financiari, registrul conține și informații despre numărul autorizației sau al certificatului, adresa sediului, adresa de contact și alte informații de cont ale acestora.
De asemenea, sunt incluse și datele punctelor de lucru, ale persoanei de contact, ale administratorilor, angajaților și membrilor, precum și despre apartenența la o rețea.