Serviciul de eliberare și evidență a pașapoartelor simple are, începând de astăzi, trei puncte de lucru în București. Astfel, în afară de sediile din Șoseaua Pipera și Piața Amzei, de-acum există un sediu și la etajul 2 al centrului comercial de pe Bulevardul Timișoara, numărul 26.
„Programul normal pentru depunerea documentelor și ridicarea pașapoartelor este între orele 8:30 și 16:30 în zilele de luni, miercuri, joi și vineri, respectiv 8:30 – 18:30 pentru ziua de marți. La solicitarea ministrului afacerilor interne, Carmen Dan, programul de lucru a fost prelungit pentru luna august 2017, astfel că activitatea cu publicul se va desfășura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8:30 până la ora 18:30”, este detaliat în comunicatul MAI de sâmbătă.
La toate cele trei sedii se eliberează pașapoarte simple electronice și pașapoarte simple temporare. Totodată, de reținut că de astăzi nu mai sunt operaționale punctele de lucru din Strada Ion Țuculescu, numărul 42B, Strada Străduinţei, numărul 1, și Strada Virtuţii, numărul 1-3.
„Taxele pentru eliberarea pașapoartelor pot fi achitate la ghișeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial (din Bulevardul Timișoara, unde este noul sediu - n. red.), precum și la unitățile bancare existente la același nivel, prin transfer bancar. De asemenea, rămân valabile și celelalte modalități de plată: online, prin serviciile puse la dispoziție de unitățile bancare, și prin mandat poștal, la oficiile poștale”, mai scrie în documentul de presă.
Comentarii articol (0)