Articol scris de Teodora Tudosie
Cercetătorii Kaspersky au descoperit cum anumiți infractori distribuie mailuri spam și de phishing din partea site-urilor unor companii legitime. Infractorii folosesc tot mai mult înregistrarea clienților, abonamentele și formularele de feedback de pe site-uri pentru a insera conținut spam sau link-uri de phishing în e-mail-urile de confirmare din partea unor companii recunoscute la nivel mondial.
Utilizatorii rău intenționați încearcă să creeze scrisori care par să provină dintr-o sursă legitimă, cu o bună reputație, pentru ca utilizatorii să nu ignore respectivul mesaj nedorit. Acest lucru constituie o problemă și pentru companii, pentru că un conținut spam sau chiar infectat, aparent trimis în numele lor, le-ar putea compromite încrederea clienților sau chiar să ducă la scurgeri de date personale.
Cum funcționează atacurile de phishing
Metoda este simplă și eficientă. În prezent, aproape orice companie este interesată să primească feedback de la clienți pentru a-și îmbunătăți calitatea serviciilor, a-și păstra clienții și buna reputație. În acest scop, companiile le solicită clienților să-și înregistreze un cont personal, să se aboneze la newslettere sau să completeze formularele de feedback de pe site-ul web: de exemplu, să pună întrebări sau să facă sugestii. Acestea sunt mecanismele de care atacatorii profită.
Pentru mai multe informații pe acest subiect, te invităm să citești articolul complet disponibil pe www.playtech.ro.
Comentarii articol (0)