Important! Acest eveniment este accesibil abonaților care au achiziționat abonamentul Premium Complet HR / Juridic.Un pas important în materie de digitalizare în contextul raporturilor de muncă, implementarea Reges-Online, începând din această primăvară, reprezintă fără dubiu cel mai important eveniment legislativ al anului pentru angajatori. Trecerea la noul registru aduce obligații noi de raportare, sub imperativul înregistrării în timp real a informațiilor din contracte.
Tranziția la noul Reges înseamnă, totodată, presiunea actualizării și completării datelor transmise până acum în Revisal, în contextul în care angajații vor dobândi și ei acces la propriile date transmise în registru, precum și notificări privind orice modificări care privesc raporturile lor de muncă. Având ca orizont de timp până în iarnă să realizeze tranziția deplină, sub sancțiunea unor amenzi destul de mari, angajatorii trebuie să înțeleagă de unde începe și ce presupune, mai exact, această tranziție.
Avocatnet.ro deschide pe 15 aprilie seria evenimentelor premium dedicate Reges-Online, unde, pentru început, ne propunem să deslușim, alături de Dan Năstase, specialist în relații de muncă,
ce presupune tranziția la noua platformă și care sunt pașii pe care angajatorii trebuie să-i facă în următoarele luni.Agenda discuțiilor:
- Ce aduce nou în peisajul raportărilor Reges-Online și care e impactul său pentru angajatori
- Care sunt informațiile ce trebuie transmise și termenele de raportare
- Ce presupune tranziția la noul registru - recomandări practice
*Notă: Agenda poate fi adaptată în funcție de modificările legislative.