Cum se întâmplă acest lucru?
- Eșți într-o țară străină, în care nu ești obișnuit cu brandurile din supermarket. Cu toate astea, la raft poți să-ți dai seama imediat dacă un produs este detergent de vase sau de rufe, sau dacă este balsam. Pentru că brandurile te-au obișnuit cu anumite fonturi, culori și imagini, iar mintea ta le va citi mai repede decât poți verbaliza aceste lucruri.
- Produsele cosmetice sunt susținute de vedete care au parte de imagini prelucrate. Ulterior, brandurile au succes în funcție de afinitatea fanilor pentru vedetele respective, deoarece au senzația că vor avea pielea sau părul asemănătoare sau le-a plăcut modul în care acestea au fost prezentate. Deși două produse sunt foarte asemănătoare, consumatorul capătă o preferință emoțională față de unul dintre ele.
- Un brand este repetat neîncetat la televizor sau în campanii stradale. Chiar dacă de foarte multe ori nu pare că are legătură cu contextul sau audiența, se creează o recognoscibilitate și o girare, o confirmare a brandului. Următoarea dată în care consumatorul se află la raft, recunoaște brandul și simte că este unul cunoscut, deci decizia de a-l cumpăra este una okay (chiar dacă nu cunoaște mai multe detalii despre produs).
Pentru mai multe informații pe acest subiect, te invităm să citești articolul complet disponibil pe www.upromania.ro.
Comentarii articol (0)