Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriUp România face parte din Grupul Up si deserveste peste 20.000 de clienti si 750.000 de beneficiari la nivel local. Cu o prezenta de peste 17 ani în România, compania ofera diverse instrumente de motivare a angajatilor si solutii financiare avantajoase pentru performanta business-ului companiilor.
Inteligență artificială (Artificial Intelligence - AI) a schimbat enorm modul în care interacționăm între noi, cu tehnologia sau cu viitorul. Așa cum Yuval Noah Harari, autorul Sapiens și Homo Deus vorbește în noua sa carte, cele mai importante abilități de învățat în școli vor fi cei 4 C: Gândire Critică, Comunicare, Colaborare și Creativitate. Citește articolul
Sunt foarte multe teorii care susțin faptul că ar trebui să urmărim mai mult ce fac ceilalți oameni pe care îi admirăm, pentru a obține rezultatele lor. Pe de o parte, doar pentru că am prelua și noi anumite obiceiuri nu înseamnă că am și realiza același tip de business sau că am înțelege pe deplin ce trebuie să facem ca să avem succes. Citește articolul
Cum definești un business de succes? Nu este mereu vorba despre cifra de afaceri, listarea la bursă sau profitul pe care-l obții la sfârșitul anului. Majoritatea antreprenorilor definesc un business de succes prin două mari condiții: acea afacere a adus un produs sau serviciu care a făcut o diferență în comunitatea în care activează și totodată a creat locuri de muncă și echipe care au îmbunătățit viața acelor angajați. Citește articolul
Teama de a vorbi în public este, pentru mulți, mai mare decât multe alte temeri care par fondate sau care ar ajuta pe cineva să supraviețuiască unei situații extreme. Cu toate acestea, mulți asociază aceste momente importante cu groaza, teroarea, anxietatea, panica, sau timiditatea. Dar odată cu experiența și cu prezentările reușite, ajungem să ne simțim mai puternici și mai confortabili cu aceste întâlniri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emoțiile dinaintea unui meeting important? Citește articolul
Lucrul de acasă este din ce în ce mai întâlnit, sub diferite forme, motive, în diverse industrii și chiar țări. Unii oameni au parte de interviuri online și se angajează pentru organizații din alte țări și culturi, alte companii au politica de a lucra un anumit număr de zile de acasă. Fie că este vorba de lucru remote, work from home, telemuncă sau lucrat de la distanță, toate denumesc aceeași stare de fapt: o libertate geografică prezentă în cultura economică din ziua de azi. Citește articolul
Se vorbește de mult timp de echilibrul dintre viața personală și cea profesională, însă mai toate articolele spun același lucru: nu te obosi prea mult, nu lucra până la epuizare, deoarece nu are rost, petrece mai mult timp cu familia și făcând lucrurile care îți plac, asigură-te că ai și timp să cheltui banii pe care îi produci etc. Citește articolul
1 Iunie este o zi specială pentru orice vârstă. Adulții sărbătoresc copiii, se sărbătoresc pe ei înșiși sau se bucură că a venit vara, au amintiri nostalgice despre sfârșitul școlii sau se bucură de o luna călduroasă. De cele mai multe ori, companiile vin în ajutorul părinților și organizează o zi specială de 1 Iunie, sărbătorind suplimentar ziua celor mici, sau oferind cadouri pentru copiii angajaților. Citește articolul
Ceea ce am considerat cu toții a fi o „normalitate” înainte de criza sanitară a devenit amintire și, cu siguranță, va rămâne în mare parte istorie. „Noua normalitate” care se va crea va ține cont de tot ceea ce am trăit și am învățat cu toții în această perioadă și ne va da șansa să ne descoperim noi resurse, să găsim noi soluții, să explorăm noi oportunități pe care, poate, puțini le luau în calcul înainte. Citește articolul
Majoritatea companiilor se întâlnesc cu nevoia de a diminua costurile, însă cum pot face asta fără să frustreze angajații sau să ia măsuri drastice, vizibile pentru public? Citește articolul
Leadershipul este o combinație între viziunea și strategia clară pe care o are un conducător asupra businessului său, împreună cu abilitatea sa de a o comunica corect și clar angajaților săi și celor care îl urmează. De aceea, definiția liderului reunește trăsături complexe, pe de o parte specifice vizionarilor introverti, dar în același timp ale extroverților charismatici care creează comunități în care oamenii cred și chiar își pun speranța. Citește articolul