Astfel, calitățile unui lider construiesc ceva nou care funcționează și în același timp oferă o identitate comună unei echipe bine sudate.
De ce este leadershipul important într-un business?
- Liderul are rolul de a-și îndruma și motiva angajații. În mod ideal, un lider este o persoană pe care o admiri, dorindu-ți să ii împărtășești câteva calități, despre care simți că te conduce undeva concret, cu o viziune clară.
- Liderul este responsabil de moralul companiei, poate motiva atunci când nu mai vezi sensul lucrurilor, este responsabil de atmosfera mediului de lucru, de încurajarea diversității în cadrul echipei și de traiectoria angajaților.
- Liderul se asigură că echipa sa are parte de un proces de învățare continuu și comunică foarte clar strategia businessului, astfel încât fiecare angajat să înțeleagă direcția în care se îndreaptă sistemul din care fac parte.
Care sunt trăsăturile unui lider bun?
Pentru mai multe informații pe acest subiect, te invităm să citești articolul complet, disponibil pe www.upromania.ro.
Comentarii articol (0)