Atitudinea pe care trebuie să o adopți că manager
Responsabilitatea unui manager este uriașă atunci când vorbim despre un business etic și de succes. Nu vrei să faci compromisuri sau scurtături, lansând produse ieftine. Nu vrei să periclitezi viața profesională a angajaților tăi sau să ai un scandal de imagine. De cele mai multe ori, angajații vor depinde de afacerea ta prin creditele bancare pe care le au, prin liniștea unui loc de muncă, prin interacțiunile pe care le au cu colegii și loialitatea resimțită față de business-ul creat.
Implică-te în echipă
Echipa unui business este o familie profesională, în care spiritul nu poate fi unul unit dacă nu este toată lumea implicată. Angajații percep managerul ca pe un lider care îi ghidează profesional, astfel că implicarea acestuia face o diferență enormă. De la deciziile critice, până la atitudinea umană din viața de zi cu zi, este important că managerul să fie investit în echipa sa precum într-o familie pe care o dezvoltă.
Conectează-te la noutăți
Atunci când angajații tăi îți semnalează că ești demodat, în urmă cu noutățile, nu ești conectat la trenduri sau la tehnologie, ești deja în pericol. Echipa nu ar trebui să simtă că organizația din care face parte o ține în loc, ci că este în pas cu noutățile relevante din industria în care activează. Fie că e vorba de decizii mari de business sau de programe folosite, managerul este primul care ar trebui să aibă inițiativa de a aplica profesionist ultimele noutăți în materie de business.
Pentru mai multe informații pe acest subiect, te invităm să citești articolul complet, disponibil pe www.upromania.ro.
Comentarii articol (0)