Bancile si companiile de asigurari sau de leasing recruteaza oameni cu abilitati pentru domeniul vanzarilor. Pentru cei fara experienta se deschid pozitii de junior, in timp ce o experienta de cativa ani in coordonarea unor echipe de vanzari poate insemna ocuparea unei functii ce implica activitati de coordonare si dezvoltare a retelei existente. Atat pentru cei aflati la inceput de cariera, cat si pentru cei cu ani de munca in spate sunt necesare abilitatile de comunicare. Studiile superioare se afla, de asemenea, pe lista cerintelor, indiferent de importanta postului. Angajatorii cauta pentru functiile de conducere persoane cu calitati de lider, atitudinea pozitiva sau dinamismul fiind dorite in cazul juniorilor.
Tinerilor le sunt promise promovari rapide, comisioane si bonusuri din vanzari, in timp ce pentru pozitiile de manager ofertele vin la pachet. Angajatorii ofera programe de formare profesionala, nu numai pentru juniori. Training-ul este la fel de important indiferent de pozitia ocupata pe scara ierarhica.
HVB Banca pentru locuinte recruteaza consultanti vanzari juniori pentru Bucuresti
Descrierea postului:
- Identificarea si contactarea potentialilor clienti
- Consilierea clientilor in functie de necesitatile si dorintele acestora
- Intermedierea produsului financiar Bauspar si semnarea contractelor
Cerinte:
- Studii superioare in curs de absolvire
- Flexibilitate, dinamism, perseverenta si creativitate
- Abilitati organizatorice si de persuasiune
- Capacitatea de a identifica nevoile clientilor
- Abilitati foarte bune de comunicare si vanzare
- Atitudine pozitiva
- Experienta anterioara in vanzari directe constituie un avantaj
Oferta:
- Munca intr-o echipa dinamica si profesionista, in parteneriat cu HVB Bpl
- Training gratuit
- Program de lucru flexibil
- Posibilitati rapide de promovare si sansa unei cariere in domeniu
- Comision atractiv din vanzari si bonusuri substantiale in functie de rezultate
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la numarul de fax: 021 318 71 28 sau la adresa de e-mail: hr@lugera.ro
Property Developer la Piraeus Bank
Piraeus Bank cauta o persoana motivata si dinamica pentru Sediul Central din Bucuresti care va lucra in cadrul Property Department, avand functia de Property Developer.
Responsabilitati:
- Identificarea locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi sucursale in Bucuresti si in tara
- Alegerea locatiilor si negocierea cu agentiile imobiliare sau cu alte persoane, in vederea inchirierii sau cumpararii sediilor
- Mentinerea legaturii cu autoritatile pentru obtinerea documententelor si autorizatiilor
- Stabilirea legaturii cu clientii, autoritatile
Cerinte:
- Studii superioare, preferabil ASE, Drept sau Tehnic
- Experienta anterioara in inchirierea sau cumpararea de spatii si o buna intelegerea a modului de functionare a pietei imobiliare
- Stapanirea tehnicilor de negociere
- Capacitatea de lucra cu un target si cu dealine-uri
- Cunostinte foarte bune de limba engleza, permis de conducere, cunostinte de operare calculator
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV la e-mail: iuliana.balan@piraeusbank.ro sau la numarul de fax: 021 303 6829, pana cel mai tarziu la 13 noiembrie 2006.
Key Account Officer si Senior Risk Analyst la UniCredit Leasing
Unicredit Leasing Romania IFN, membru al UniCredit Group recruteaza Key Account Officer- Departamentul de Vanzari Timisoara (cod KAO Timisoara).
Cerinte:
- Studii superioare economice sau tehnice (MBA este un avantaj)
- Minimum 2 ani experienta in domeniul bancar/ finante (de preferat leasing) pe segmentul Corporate business
- Experienta pe o pozitie de conducere
- Experienta in leasingul auto este un avantaj
- Cunostinte foarte bune de calculator
- Permis auto
- Persoana muncitoare si dinamica
- Personalitate puternica
- Foarte bune cunostinte de limba engleza
Responsabilitati:
- Monitorizeaza portofoliul de clienti si asigura legatura dintre vanzatori si companie
- Mentine un contact permanent cu sucursalele bancii
- Aduna informatii/ documente pentru proiectele ce trebuie finantate
- Negociaza si incheie contracte cu clientii pe baza conditiilor aprobate de conducerea companiei
- Pregateste rapoarte si prezinta propuneri Marketing Manager-ului
- Contacteaza vanzatorii pentru a afla toate detaliile despre produse
- Mentine contactul cu celelalte departamente care au legatura cu proiectele in derulare pe parcursul diverselor etape
- Aduna si actualizeaza informatii despre competitie
Se ofera un pachet salarial atractiv.
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV in limba engleza, cu o fotografie recenta, mentionand codul, pana la 13 noiembrie 2006, in atentia Departamentului de Resurse Umane, la adresa: UniCredit Leasing Romania IFN SA, Calea 13 Septembrie, Nr. 90, sector 5, Bucuresti, Fax: 4021 403 44 20, e-mail: doina.musatescu@unicreditleasing.ro
Senior Risk Analyst (Cod: SRA)
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul economic
- Cunostinte foarte bune de contabilitate
- Minimum 2-3 ani experienta in auditul bancar sau de leasing
- Cunostinte de operare calculator: MS Office
- Cunostinte avansate de limba engleza; cunoasterea limbilor germana si italiana reprezinta un avantaj
- Capacitatea de a munci in mod eficient in conditii de presiune
- Persoana onesta si de incredere
Responsabilitati:
- Evaluarea financiara a clientilor in acord cu procedurile interne
- Aprecierea capacitatii de plata a clientilor
- Pregatirea recomandarilor pentru aplicatiile de leasing
- Intocmirea unor rapoarte in privinta riscului conform procedurilor interne
- Cooperarearea cu celelalte departamente ale companiei
- Coordonarea, supervizarea persoanelor care ocupa pozitia de junior risk analyst
Se ofera un pachet salarial atractiv.
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV in limba engleza, cu o fotografie recenta, mentionand codul, pana la 15 noiembrie 2006, in atentia Departamentului de Resurse Umane, la adresa: UniCredit Leasing Romania IFN SA, Calea 13 Septembrie, Nr. 90, sector 5, Bucuresti, Fax: 4021 403 44 20, e-mail: doina.musatescu@unicreditleasing.ro
Coordonator vanzari la AIG Life
AIG Life Asigurari Romania SA angajeaza coordonator Vanzari (Branch Manager)- Constanta (cod BrM_11)
Responsabilitati:
- Coordonarea si dezvoltarea structurii de vanzari existente
- Coordonarea activitatii de „customer service” pentru clientii AIG Life Constanta
- Atingerea targeturilor de vanzari agreate
Cerinte:
- Minimum 2 ani de experienta in coordonarea echipelor de vanzari
- Studii superioare
- Calitati de lider
- Excelente abilitati de comunicare
- Experienta in recrutare
- Abilitati de lucru pe calculator
- Experienta in domeniul vanzarilor directe constituie un avantaj
- Domiciliu stabil in Constanta
Oferta:
- Un pachet motivational foarte atractiv si competitiv
- Oportunitati deosebite de dezvoltare a carierei intr-un mediu de profesionisti
- Programe de training si dezvoltare profesionala continua
Persoanele interesate vor trimite CV si scrisoare de intentie pe adresa recruitment@aiglife.ro sau prin fax la 021 208 4101, indicand codul de referinta al postului pentru care se aplica. Data limita de primire a CV-urilor este 20 noiembrie 2006.
Comentarii articol (0)