Bancile deschid tot mai mult unitati bancare, asa incat este nevoie de manageri pentru a conduce afacerile. Pozitiile de Branch Manager, Area Manager sau Development Manager sunt disponibile la o serie de banci sau institutii de creditare nebancare care se extind in Bucuresti dar si in alte orase din tara. Bancile mai angajeaza in aceste zile specialisti in marketing sau auditor intern. Iata conditiile necesare pentru a putea aplica pentru aceste joburi, precum si alte amanunte despre locurile de munca scoase la concurs.
Pireaus Bank angajeaza Branch Manager si Area Manager
Piraeus Bank angajeaza persoane ambitioase, orientate catre clienti si cu o bogata experienta pentru noile agentii ce vor fi deschise in tara, se arata intr-un anunt al bancii.
1. Branch Manager pentru agentiile din Bucuresti, Constanta, Calarasi, Ploiesti, Zalau, Tg Jiu, Deva
2. Area Manager pentru orasele Constanta, Timisoara, Craiova, Iasi
Cerinte:
- Studii de natura economica
- Experienta profesionala de minimum 5 ani in domeniul bancar
- Cunostinte/ experienta pe piata locala
- Experienta relevanta pe o pozitie de conducere
- Abilitati de comunicare si o atitudine pozitiva
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat (scris/ vorbit)
- Cunostinte
bune de operare computer
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail: careers@pbr.ro sau prin fax: (021) 303 6829, in atenta departamenului de Resurse Umane, nu mai tarziu de 1 noiembrie 2006.
Alpha Bank recruteaza Internal Auditor
Alpha Bank isi mareste echipa din Bucuresti, in concordanta cu strategia sa de crestere pe piata din Romania, se arata intr-un anunt al bancii.
Alpha Bank angajeaza pentru Sediul Central Internal Auditor. Candidatul ales va desfasura activitati de audit intern in cadrul Alpha Bank Romania. Sunt vizate persoanele de incredere, cu simtul raspunderii, care dau dovada de integritate si obiectivitate.
Cerinte:
- Studii univesitare (de preferat in domeniul economic)
- Cel putin 2 ani experienta in domeniul bancar, in mod obligatoriu, de preferat pe segmenul de credite
- Experienta bancara pe o pozitie similara (internal Auditor) nu este obligatorie, dar este de dorit si poate reprezenta un avantaj
- Cunostinte de limba engleza, atat vorbit, cat si scris
- Cunostine de operare computer
- Disponibilitate pentru deplasari in tara
- Comuicativ, analitic, atent la detalii
- Persoana de incredere, eficienta, pro-activa, capabila de a atinge deadline-urile si de a stabili prioritatile
Cei intersati vor trimite CV in limba engleza, cu o fotografie atasta la: Alpha Bank- Departamentul de Resurse Umane, Calea Dorobanti 237B, sector 1, Bucuresti, fax: 40 21 231 6924 sau e-mail: bestcareer@alpha bank.ro, pana cel mai tarziu la 3 noimenbrie 2006.
Toate aplicatiile vor fi tratate cu maxima confidentialitate. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu.
Provident Financial angajeaza personal pentru noile unitati
Provident Financial recruteaza personal pentru Bucuresti, dar si pentru viitoarele sucursale din Galati si Brasov.
Development Manager(Bucuresti, Galati, Brasov)
Responsabilitati:
- Recrutarea, training-ul, motivarea si coordonarea echipei proprii din agentia respectiva pentru a fi atinse obiectivele fixate
- Contactul direct cu clientii (sunt incluse vizite la domiciliu)
Cerinte:
- Cel putin studii liceale
- Bune abilitati de comunicare
- Persoana organizata, devotata, flexibila
- Cunostinte de limba engleza- reprezinta un avantaj
- Experienta in vanzari si cunostintele de negociere reprezinta un avantaj, dar nu sunt esentiale
Pentru aceasta pozitie, se ofera masina de serviciu.
HR Officer (Bucuresti)
Responsabilitati:
- Gestionarea tuturor modificarilor referitoare la plata salariatilor- in colaborare cu Departamenul Financiar si cu bancile- si distibuirea fluturasilor de salariu, lunar, angajatilor
- Intocmirea de rapoarte comparative referitoare la salarii
- Actualizarea bazei de date cu angajatii
- Gestionarea bugetului destinat HR, monitorizand lunar si actualizand cheltuielile
- Monitorizarea concediilor medicale si a zilelor libere
- Pastrarea legaturii si cooperarea cu institutiile externe in concordanta cu politica interna a companiei (politia, procuratura)
- Rezolvarea cererilor angajatilor, consultandu-se cu HR Manager-ul si rezolvarea tuturor problemelor administrative potrivit legilor sau reglementarilor aflate in vigoare
Cerinte:
- Absolvent de studii universitare
- Orientat spre client
- Abilitati excelente de comuincare
- Minimum 1 an experienta in domeniul administrativ
- Experienta in gestionarea de bugete
- Foarte bune cunostinte de Excel
- Cunostinte bune/ foarte bune de limba engleza
Marketing Specialist (Bucuresti)
Responsabilitati:
- Lucreaza impreuna cu Marketing Manager-ul la stabilirea planului de marketing si la atingerea obiectivelor stabilite
- Gestioneaza bugetul de marketing potrivit strategiei stabilite, monitorizand cheluielile si maximizand eficienta costurilor
- Construieste o relatie stransa cu celelalte departamente pentru a atinge target-ul stabilit
- Lucreaza cu informatii pentru a asigura un control sustinut si calcule
- Participa la orice proiecte sunt necesare
Cerinte:
- Abilitati excelente de limba engleza in vederea participarii la intalniri de afaceri
- Experienta de 2 ani in domeniul marketing-ului
- Orientat spre client, cu initiativa
- Abilitatea de a administra un buget
Management Information Officer
Responsabilitati:
- Analiza rezultatelor economice, intocmirea de rapoarte
- Furnizarea informatiilor principale despre afacerile companiei si despre sectorul financiar
- Cooperare si oferirea de suport in elaborarea planurilor si a bugetelor companiei
- Elaborarea de rapoarte trimestriale sau semestriale
- Intocmirea de rapoarte (o atentie deosebita acordand costurilor, indicatori cheie ai unei afaceri)
- Realizarea altor analize cerute de conducere
Cerinte:
- Abolvent de studii economice
- Cunoasterea pachetului MS Office
- Cunostinte excelente de Excel
- Abilitati de comunicare
- Cunostinte excelente de limba engleza
Se ofera:
- Un pachet salarial competitiv
- Conditii de munca excelente
- Excelente oportunitati de dezvoltare in cariera
- Cursuri de training
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie, in limba engleza, pana la 23 octombrie 2006, pe adresa: Provident Financial Rmania IFN S.A. B-dul Mircea Voda, Nr. 24, Etaj 4, sector 3, Bucuresti, cod 030667, fax 021/ 302 37 19, e-mail: jobsromania@provident.co.uk.
Doar cei selectati vor fi contactati.
Comentarii articol (0)