Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebări
CABINET DE AVOCAT ”GHERASIM ANDREI-GHEORGHE” prin reprezentant Avocat titular Andrei-Gheorghe Gherasim, este înființat din dorința de a veni în ajutorul persoanelor care au nevoie de asistență, reprezentare și consultanță în domeniul juridic și de a pune la dispoziția acestora întreaga experiență acumulată pe parcursul mai multor ani.
În urma vastei experiențe dobândite într-o varietate de domenii de drept, Cabinetul nostru vă oferă servicii juridice de înaltă calitate menite să asigure succesul și satisfacerea pe deplin a nevoii dumneavoastră.
Experiența noastră în acordarea serviciilor de asistență juridică, consultanță și reprezentare în fața instanțelor de judecată și a parchetelor, a autorităților și instituțiilor publice, precum și în relația cu entități juridice publice sau private ori cu persoane fizice, este fundamentată și consolidată pe o paletă largă de arii de activitate, în principal, în domenii de drept precum: drept civil, dreptul muncii, GDPR, contencios-administrativ și fiscal, drept comercial și societar, probleme de familie și succesiuni, litigii privind asociațiile de proprietari, regimul străinilor în România, drept penal, ș.a.
Cabinetul nostru este în măsură să asigure servicii juridice prompte, complete și la cel mai înalt nivel, prin rezolvarea integrală a problemei supuse analizei de către dumneavoastră.
Onorariile Cabinetului nostru reflectă întocmai activitatea prestată și rezultatele obținute și este direct proporțional cu interesul și succesul clientului nostru.
În relația cu clienții noștri ne recomandă întotdeauna experiența, responsabililitatea, seriozitatea, profesionalismul de care dăm dovadă în fiecare cauză pentru realizarea interesului partenerului nostru – clientul și, în special, dorința de a rezolva rapid și în mod favorabil problema clienților noștri.
Domenii de expertiză:
I. Dreptul muncii
Oferim la cerere consultanță juridică, asistență și reprezentare în următoarele domenii:
– încheierea, executarea, modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă;
– redactare, revizuire, actualizare contracte individuale și colective de muncă;
– redactare și revizuire fișe de post;
– consultanță pentru angajarea străinilor, incluzând demersuri pentru obținerea documentelor în scop de muncă (avize de muncă, permise de ședere, carte albastră ș.a.);
– consultanță pentru respectarea drepturilor și obligațiilor personalului contractual și a funcționarilor publici sau asimilați acestora;
– redactare și negociere de clauze specifice ale contractului individual de muncă: fidelitate, confidențialitate, mobilitate, formare profesională, neconcurență ș.a.;
– încetarea contractului individual de muncă sau a raportului de serviciu – încetare de drept, concediere, demisie, acordul părților;
– organizarea timpului de muncă și de odihnă;
– recunoașterea, stabilirea şi plata drepturilor salariale, a sporurilor, a indemnizațiilor şi a altor drepturi cuvenite personalului contractual din sectorul privat și a personalului plătit din fonduri publice;
– formarea profesională;
– răspunderea disciplinară a salariatului;
– decizii de imputare și angajamente de plată;
– accidente de muncă;
– răspunderea civilă patrimonială contractuală sau delictuală în relațiile de muncă;
– întocmire, revizuire acte interne pentru angajatori: acte constitutive, statute, regulament intern, proceduri de lucru, politici de personal, inclusiv din punct de vedere al respectării Regulamentului GDPR;
– prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal în derularea relaţiilor de muncă;
– asistență și consultanță în demersuri privind reorganizarea activității angajatorului (reorganizări, transferuri de întreprindere, detaşări/delegări în/din România, concedieri individuale sau colective, cercetări disciplinare ş.a.);
– asistență juridică și reprezentare în relația angajatorului cu autoritățile și instituțiile publice: inspectorate teritoriale de muncă, camere de conturi, organe de poliție, organe de control fiscal, etc.;
– asistență, reprezentare în litigii de muncă rezultate din derularea raporturilor de muncă și/sau de serviciu;
– asistență juridică privind drepturi de pensie, în sistemul public și în sisteme speciale (polițiști, militari, parlamentari, ș.a.);
– contestații decizii de pensionare, valorificare adeverințe vechime, valorificare ore suplimentare, muncă în acord, grupă superioară de muncă, etc.;
– asigurări sociale în temeiul actelor normative speciale (indemnizații de creștere copil, alocații, concedii paternale și de maternitate, etc.);
– asistență juridică și reprezentare în relația dintre partenerii sociali – organizații sindicale, reprezentanții salariaților și patronate;
– asistență și consultanță pentru organizații sindicale și patronale, inclusiv redactare acte și acorduri comune, proiecte de contracte colective de muncă, acte de înființare, de modificare a statutului și organizării acestora ș.a.
– alte materii și probleme ce țin de aplicarea și respectarea Codului muncii și a legislației conexe.
II. Drept civil
a) Contracte și obligații:
– contracte civile și comerciale, tranzacții, simulație, rezoluțiune și reziliere – vânzare-cumpărare, împrumut, comodat, închiriere, schimb, mandat, arendare, donație, antrepriză, depozit, rentă viageră, amanet, întreținere ș.a.;
– negociere, redactare și revizuire de contracte, antecontracte, promisiuni de vânzare-cumpărare, asistență și consultanță la negocieri;
– obligații, răspundere civilă delictuală și contractuală, inclusiv obligații de a face;
– măsuri asigurătorii;
– acțiuni privind pretenții – recuperări creanțe – incluzând acțiuni de drept comun, cereri de valoare redusă, ordonanțe de plată, ordonanțe președințiale ș.a.;
– partaj judiciar;
– asistare și reprezentare în proceduri necontencioase;
– întocmirea oricăror acte de procedură necesare derulării și soluționării unui proces: cerere de chemare în judecată, întâmpinare, răspuns la întâmpinare, cerere de intervenție, cereri adiționale sau incidentale, interogatoriu, note scrise, concluzii scrise, memorii, precizări etc., declarare și susținere căi de atac ordinare și extraordinare (apel, recurs, contestație în anulare, revizuire);
– executări silite: contestații la executare, anulare executare silită, suspendare executare silită, întoarcere executare;
b) Drepturi reale:
– dreptul de proprietate, uz, uzufruct, abitație, grănițuire, uzucapiune, accesiune, posesie, servitute, exproprieri;
– ieșire din indiviziune;
– revendicări imobiliare, inclusiv recuperarea de măsuri compensatorii în temeiul Legii nr. 165/2013.
c) Succesiuni:
– stabilirea calității de moștenitor, a cotelor succesorale și a bunurilor din masa succesorală;
– anularea certificatului de moștenitor;
– partajul bunurilor succesorale;
– executări testamentare;
– reducțiunea liberalităților excesive;
III. Drept comercial și societar
– redactare și revizuire de contracte comerciale, tranzacții, antecontracte, promisiuni unilaterale și bilaterale de vânzare-cumpărare;
– asistare la negocierea contractelor și a tranzacțiilor;
– recuperare de creanțe indiferent de procedură (după caz, executare silită directă, procedura ordonanței de plată, procedura somației de plată, cerere de valoare redusă, procedura de drept comun ș.a.);
– consultanță pentru înființarea societăților comerciale, alegerea codurilor CAEN, inclusiv pentru studiouri chat;
– înființarea de societăți comerciale, indiferent de forma juridică optată: S.R.L., S.R.L.-A.U., S.A., P.F.A., întreprindere familială, asociație familială, fundații, asociații, ș.a.;
– găzduire sediu social în baza contractului de asistență juridică;
– schimbare denumire societate și formă juridică;
– modificare statut – administrator, părți sociale, sediu social, puncte de lucru, sedii secundare, coduri CAEN, prelungire durată de funcționare, modificarea obiectului de activitate, modificare declarații pe propria răspundere, majorare sau reducere capital social, transmitere părți de interes sau părți sociale;
– suspendarea sau reluarea activității;
– schimbarea membrilor organelor de conducere;
– excluderea sau retragerea asociaților/acționarilor;
– corectare erori materiale.
– obținere certificate constatatoare, obținere certificate fiscale și de cazier judiciar;
– asistență juridică si reprezentare în fața Oficiului Registrului Comerțului.
IV. Contencios-administrativ
– redactare de cereri și plângeri prealabile potrivit Legii nr. 554/2004 și a actelor normative care impun respectarea unei proceduri prealabile obligatorii;
– contestații împotriva deciziilor emise de autoritățile și instituțiile publice de orice nivel (local, central);
– plângeri împotriva proceselor-verbale de sancționare a contravențiilor emise de Brigada rutieră, A.N.P.C., I.T.M, A.N.A.F., Curtea de Conturi, A.N.S.P.D.C.P. ș.a.;
– litigii privind raporturile de muncă și de serviciu ale funcționarilor publici sau ale personalului numit în funcții publice.
V. GDPR – Protecția datelor personale
– redactare și implementare proceduri privind protecția datelor cu caracter personal în acord cu Regulamentul UE 679/2016: Procedura de prelucrare a datelor cu caracter personal, Politica măsurilor de securitate a datelor cu caracter personal, Politica de răspuns la incidente de securitate împreună cu Formularul de notificare a unei eventuale breșe de securitate către Autoritate;
– redactare și actualizare documente interne conform cerințelor GDPR: regulamente interne, contracte de muncă, fișe de post, contracte colective de muncă, desemnare responsabil pentru protecția datelor personale, redactare note de informare privind protecția și circulația datelor personale către asociați/acționari, administratori, candidați, salariați, clienți/furnizori persoane fizice și juridice, inclusiv note de informare cu privire la supravegherea și monitorizarea audio-video;
– Acorduri de prelucrare a datelor cu caracter personal;
– Declarații și formulare de consimțământ pentru prelucrarea datelor personale, în cazurile prevăzute de lege;
– formular de exercitare a drepturilor cu privire la datele cu caracter personal ale persoanelor vizate;
– Formular pentru partenerii contractuali privind respectarea unor cerințe minime în privința garanțiilor ce sunt acordate cu privire la datele prelucrate;
– pentru site-uri web, redactare și actualizare Politici de confidențialitate și de cookie-uri;
– Procese-verbale de instruire privind Regulamentul GDPR și de luare la cunoștință a procedurilor GDPR.
VI. Litigii de familie și de stare civilă:
– desfacerea căsătoriei prin divorț;
– partajul bunurilor comune;
– încredințarea, stabilirea domiciliului minorului și a obligațiilor parentale;
– stabilire program de vizitare pentru minor;
– stabilire obligații de întreținere în favoarea soțului și/sau a minorului;
– exercitarea autorității părintești;
– stabilirea paternității și tăgada paternității;
– recunoașterea copilului din afara căsătoriei;
– modificări în registrul de stare civilă;
– punere sub interdicție;
– recunoașterea hotărârilor străine de stare civilă pe teritoriul României;
– ordin de protecție împotriva soțului/partenerului de viață;
– declararea dispariției/a morții unei persoane;
– adopții.
VII. Drept penal
Oferim la cerere consultanță juridică, asistență și reprezentare pentru apărarea drepturilor și intereselor pe latură civilă și penală a suspectului, inculpatului, a persoanei vătămate, părții civile și, după caz, a persoanei responsabile civilmente în următoarele domenii:
– faza de urmărire penală:
– procedura camerei preliminare:
– faza de judecată în primă instanță și căi de atac (apel, recurs, contestație, revizuire, contestație în anulare);
– asistența juridică și reprezentarea se asigură atât în fața organelor de poliție, la nivelul tuturor parchetelor, a instanțelor de judecată, precum și în fața instituțiilor și autorităților cu atribuții de control;
– redactare de sesizări, plângeri prealabile, denunțuri, memorii ș.a.;
– contestare și formulare de plângeri împotriva luării, menținerii și prelungirii de măsuri preventive privative de libertate;
– plângeri și contestații împotriva măsurilor și actelor dispuse de organele de urmărire penală (poliție și procuror);
– formulare de cereri pe latură civilă în procesul penal: ex. constituire de parte civilă, introducere în cauză a părții responsabile civilmente;
– proceduri în cadrul executării pedepsei: contestații la executare, schimbarea regimului de executare, liberarea condiționată;
– asistență și reprezentare pentru obținerea grațierii, prescripției răspunderii penale sau a executării pedepsei, a reabilitării de drept sau judecătorești.
VIII. Executări silite
– contestații la executare, anularea executării silite, suspendarea executării silită, întoarcerea executării silite;
– asistență juridică și reprezentare în etapa executării silite în fața executorilor judecătorești, instituțiilor și autorităților statului, persoanelor fizice și juridice de drept public și de drept privat, înclusiv regiilor autonome sau altor asemenea entități.
fără prieteni în comunitate