Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebări
SC Public Procurement Specialists SRL este o firmã de consultanțã în afaceri și management (cod CAEN 7022), specializatã în acordarea de consultanțã în domeniul achiziþiilor publice, așa cum o recomandã și numele. Societatea beneficiazã de serviciile unor reputaþi specialiști în domeniul achizițiilor publice și al legislației conexe acestora (contencios administrativ, contencios comercial, concesiuni de bunuri publice, servicii și lucrãri publice, procedurã civilã, etc.).
SC Public Procurement Specialists SRL ofertă următoarele servicii de consultanţă în domeniul achizițiilor publice pentru operatori economici:
1. Identificarea de proceduri de atribuire corespunzătoare cu domeniul/domeniile de activitate ale clientului;
2. Analiza documentaţiilor de atribuire pentru stabilirea oportunităţii participării la procedurile indicate de către client prin prisma criteriilor de calificare şi/sau selecţie, specificaţiilor tehnice şi a montajului financiar;
3. Crearea/reînnoirea/recuperarea contului de operator economic în SEAP/SICAP în vederea participării în calitate de ofertant/candidat la procedurile de atribuire on-line și/sau cu fază finală de licitație electronică sau la achizițiile directe din catalogul electronic din SEAP/SICAP;
4. Configurarea/completarea/actualizarea/întreținerea catalogului electronic de produse/servicii/lucrări în SEAP/SICAP;
5. Solicitarea de clarificări din partea autorităţii contractante cu privire la aspecte de natură tehnică, economică, juridică şi/sau procedurală;
6. Notificarea modificărilor legislative din domeniul achiziţiilor publice şi prezentarea implicaţiilor acestora asupra activităţii curente;
7. Verificarea ofertei/candidaturii înainte de depunerea acesteia (s.n. serviciul constă în evaluare intransigentă a ofertei/candidaturii întocmite de către client în scopul descoperirii și eliminării posibilelor motive de respingere a ofertei/candidaturii de către comisia de evaluare);
8. Întocmirea ofertei/candidaturii, integral sau doar în parte, conform solicitării clientului și specificului procedurii de atribuire;
9. Asistenţă în cadrul întâlnirilor cu autoritatea contractantă (Ex.: desfăşurarea rundelor de dialog/negociere, negocierea şi semnarea contractului/acordului-cadru, etc.);
10. Întocmirea de răspunsuri la solicitările de clarificări transmise de autorităţile contractante;
11. Consiliere în vederea utilizării căilor de atac – contestaţie adresată Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) sau acţiune în contencios administrativ;
12. Asistenţă pentru negocierea clauzelor contractului de achiziţie publică/acordului-cadru la momentul încheierii acestuia;
13. Asistență pe parcursul derulării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru (s.n. revendicări ale antreprenorului conform clauzelor contractuale impuse prin HG 1/2018, solicitări de negociere și aprobare NCS și NR, convocatoare pentru recepție, solicitări de eliberare a garanției de participare/bună execuție, solicitări de emitere a documentelor constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor contractuale, respectiv, a recomandărilor, demersuri legale pentru revocarea/anularea documentelor constatatoare privind neîndeplinirea obligațiilor contractuale, etc.);
14. Asistenţă pentru renegocierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru şi/sau ajustarea preţului acestora (s.n. în baza OG 15/2021, Legii 281/2021, OUG 47/2022, OUG 64/2022, Ordinului 1.292/1.784/2022, Legii 208/2022, indicilor statistici la zi publicați de INS, etc.).