avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 335 soluții astăzi
Forum Activitate cristiakb

Activitate cristiakb

Am incheiat un contract cu vodafone pentru furnizare serv. internet. La domiciliu am constatat ca acest serviciu nu functioneaza la parametrii contractati.Am incercat diverse metode de imbunatatire a calitatii serviciului prin schimbarea locatiei, schimbarea calculatorului, schimbarea amplasarii modemului, etc cu acelasi rezultat, singurul serviciu fiind ca puteam expedia si primi mesaje SMS prin calculator. Dupa o perioada de cca 2-3 luni am contactat agentia la care am incheiat contractul spre a rezila contractul. M-i s-a spus ca nu se poate rezilia la ei si m-au sfatuit sa sun la 222. Nu s-a putut contacta societate din reteaua Romtelecom sau Orange . Le-am expediat un e-mail prin care am semnalat problemele si propunerea de incetare pe cale amiabila a contractului. Am primit dupa 25-30 zile un raspuns care imi explica posibilele cauze pentru care internetul nu functiona (locatie, calculator, server, etc.). Ulterior m-am adresat in scris societatii Vodafone solicitand remedierea deficientelor sau incetarea/suspendarea contractului pana la remediere fara plata de daune din nici o parte. Dupa inca o luna m-i s-a raspuns exact ca in e-mail, adica "abureala". Bineinteles ca in acest timp s-au emis facturi, pe care fiind de buna credinta le-am achitat in primele 3 luni, ulterior s-au emis inca una sau doua facturi pe care nu le-am platit nebeneficiind de servicii. Ca urmare Vodafone "a intrerupt"(?!) furnizarea serviciilor iar dupa un termen a considerat ca am renuntat unilateral la contract si mi-a solicitat o taxa de reziliere de 150 E conform contract. In prezent a transmis creanta la o societate de recuperare, calculand si penalitati. Exista posibilitatea de a nu plati aceste sume, pentru niste servicii care nu au fost furnizate?