Am incheiat un contract cu vodafone pentru furnizare serv. internet. La domiciliu am constatat ca acest serviciu nu functioneaza la parametrii contractati.Am incercat diverse metode de imbunatatire a calitatii serviciului prin schimbarea locatiei, schimbarea calculatorului, schimbarea amplasarii modemului, etc cu acelasi rezultat, singurul serviciu fiind ca puteam expedia si primi mesaje SMS prin calculator. Dupa o perioada de cca 2-3 luni am contactat agentia la care am incheiat contractul spre a rezila contractul. M-i s-a spus ca nu se poate rezilia la ei si m-au sfatuit sa sun la 222. Nu s-a putut contacta societate din reteaua Romtelecom sau Orange . Le-am expediat un e-mail prin care am semnalat problemele si propunerea de incetare pe cale amiabila a contractului. Am primit dupa 25-30 zile un raspuns care imi explica posibilele cauze pentru care internetul nu functiona (locatie, calculator, server, etc.). Ulterior m-am adresat in scris societatii Vodafone solicitand remedierea deficientelor sau incetarea/suspendarea contractului pana la remediere fara plata de daune din nici o parte. Dupa inca o luna m-i s-a raspuns exact ca in e-mail, adica "abureala". Bineinteles ca in acest timp s-au emis facturi, pe care fiind de buna credinta le-am achitat in primele 3 luni, ulterior s-au emis inca una sau doua facturi pe care nu le-am platit nebeneficiind de servicii. Ca urmare Vodafone "a intrerupt"(?!) furnizarea serviciilor iar dupa un termen a considerat ca am renuntat unilateral la contract si mi-a solicitat o taxa de reziliere de 150 E conform contract. In prezent a transmis creanta la o societate de recuperare, calculand si penalitati. Exista posibilitatea de a nu plati aceste sume, pentru niste servicii care nu au fost furnizate?