avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Activitate djtelefon

Activitate djtelefon

Răspuns la discuția Probleme cu firma de leasing
Faptul ca am pierdut autovehiculul am inteles.
Dar nu inteleg de ce trebuie sa mai platesc inca o suma de bani dupa ce am pierdut 22.000 de euro, suma rezultata in urma refuzului lor de a primi autoturismul inapoi inainte de a se fi acumulat datorii, desi eu i-mi exprimasem disponibilitatea sa il returnez si instiintasem firma de leasing de faptul ca nu vom mai putea platii ratele..
Practic scopul meu este sa nu mai fiu nevoit sa platesc si cei 7000 de RON .
In cursul anului 2008 luna martie am incheiat un contract de leasing cu societatea Motoractive Leasing.
Din cauza situatiei economice in anul 2009 sa ajuns in situatia de a a fi din ce in ce mai dificil pentru noi plata ratelor la contractul de leasing.
In aceasta situatie am notificat Motoractive inca din Luna noiembrie 2008 de posibilitatea aparitiei unei situatii de incapacitate de plata, solicitand totodata gasirea unor metode de diminuare a ratelor contractului de leaing sau acordarea unei perioade de gratie.
In buna traditie a firmelor de leasing Motoractive a taraganat gasirea unie solutii la problemele noastre, fie prin refuzarea solutiilor propuse de noi fie prin inaintarea unor propuneri inacceptabile propuneri care in loc sa vina in sprijinul nostru ridicau si mai mult cheltuielile ( exemplu ni-sa propus o perioada de gratie de 3 luni de zile, perioada in care ar fi urmat sa platim doar dobanda si asigurarea casco mai exact din valoarea de 500Euro a facturii, urma ca pe parcursul perioadei asazise de gratie sa platim 325 euro/luna plus 200 euro comision de novatie contract. dintr-un calcul simplu rezulta ca pentru 3 luni perioada de gratie trebuia sa achitam 875 Euro in loc de 1500 cat ar fi trebuit daca plateam lunar rezulta de aici ca practic ni sa oferit o singura luna de gratie si nici macar atat intrucat la prima factura de dupa perioada de gratie urma sa platim integral suma ramasa neplatita). Din aceasta cauza si inca multe altele sa ajuns cu plata ratelor pana in luna februarie 2009 luna din care noi nu am mai putut plati facturile si am cerut Motoractive sa ne permita returnarea autovehiculului lucru pe care dansi lau refuzat categoric..Au urmat inca 2 luni in care Motoractive a emis incontinuare facturi desi fusesera instiintati de situatia financiara precara in care noi ne aflam. In urma tuturor acestor evenimente, in data de 6 mai 2009 am transmis Motoractive o noua solicitare de reziliere pe cale amiabila a contractului de leasing cu asumarea de catre noi a unor pierderi de aproximativ 22.000 EURO rezultate in urma plati avansului la autovehicul aprox. 14.000 euro si ratelor de pana acum de aproximativ 8000 Euro. Urmand sa restituim deasemeni si automobilul.
Din partea Motoractive am primit evident un refuz de acceptare a rezilierii contractului pe cale amiabila , acceparea acestei rezilier fiind posibila doar in cazul plati de catre noi a unei sume de 25% din valoarea ramasa de rambursat aproximativ 5000 Euro cu titlul de daune interese.
Mentinonez ca nicaieri in contractul semnat de noi nu exista o asemenea clauza.
Negasind nici o alta solutie si intampinand refuzul Motoractive de a rezilia contractul pe cale amiabila, am solicitat acceptarea de catre Motoractive a plati integrale a autoturismului de catre noi.
In cele din urma Motoractive a acceptat sa faca o evaluare a autovehiculului urmand sa fim instiintati de suma la care va fi evaluat autoturismul.
Am predat autofehiculul spre a fi evaluat si situatia a ramas asa pana in luna aceasta, cand in loc de evaluare am primit stupoare o notificare de reziliere a contractului de leasing si o somatie de plata catre noi a sumei de 7000 de RON suma rezultata in urma neachitarii a 3 facturi lunare asta desi noi instiintasem Motoractive cu mult inaintea celor 3 facturi de incapacitatea de plata spre care ne indreptam si cerusem sa ne fie acceptata returnarea autovehiculului.

Vreau sa stiu daca exista vre-o cale ca dupa ce am pierdut aproximativ 22.000 de EURO sa nu mai fim nevoiti sa platim si cei 7000 RON.