Am si eu urmatoarea speta : o firma romaneasca cu angajati romani care plateste toate contributiile angajatilor in romania la un moment dat tb sa trimita un anume numar de personal in strainatate pentru mai mult de 183 zile (sa zicem in afara UE) pentru un contract cu un partener strain insa ATENTIE ei vor ramane in continuare angajatii firmei romane.
Intrebari :
1.Care sunt reglementarile referitoare la impozitul pe venit -unde se platesc.
2.Care sunt reglementarile referitoare la asigurarile sociale - unde se platesc.
3.Este nevoie si de asigurare de sanatate pentru calatorii in strainatete?
BSMS
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu este f clar raspunsul desi intrebarea a fost explicita zic eu.
Din cate inteleg este urmatoarea speta : o firma romaneasca cu angajati romani care plateste toate contributiile angajatilor in romania la un moment dat tb sa trimita un anume numar de personal in strainatate pentru mai mult de 183 zile (sa zicem in afara UE) pentru un contract cu un partener strain insa ATENTIE ei vor ramane in continuare angajatii firmei romane.
Intrebari :
1.Care sunt reglementarile referitoare la impozitul pe venit -unde se platesc.
2.Care sunt reglementarile referitoare la asigurarile sociale - unde se platesc.
3.Este nevoie si de asigurare de sanatate pentru calatorii in strainatete?