Am mers zilele trecute sa decodez un telefon luat la reinnoirea abonamentului acum 4 ani,nu l-am folosit niciodata pana zilele trecute cand am avut nevoie de el pt a folosi o cartela orange,si supriza...telefon blocat....am mers la ei am platit taxa de decodare de 10 euro care mi se pare absurda pentru un terminal care este depasit tehnic si fizic,dar in fine , si operaturul la care am platit mi-a comunicat in in jumatate de ora max o ora de la plata se va debloca automat telefonul....dupa o ora jumatate am incercat sa bag cartela in telefon si bine inteles ca nu mergea,telefon blocat....am mers dupa 4 ore la acelasi operator si sa fiu informat ca din cauza problemelor pe care le au cu tehnicul lor sa produs o eroare si va trebuii sa mai astept pana se va rezolva situatia,nu mi s-a dat un termen anume ci doar posibilitatea de a anula tranzactia si sa ma resemnez ca terminalul pe care il vreau deblocat este vechi si va fi foarte greu de deblocat.Dupa ce am facut plangere si la *222 de 3 ori pentru aceeasi problema mi sa propus acum sa vin cu telefonul sa il predau la service si poate in 10-15 zile se va rezolva situatia.Precizez ca telefonul a costat conform facturii acum 4 ani 1 euro si eu ca deblocare a lui am fost nevoit sa platesc 10 euro.Intrebarea mea este urmatoare:nu pot cere despagubire pentru faptul ca am platit un serviciu de care nu am beneficiat?