avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 869 soluții astăzi
Forum Activitate srlunbr

Activitate srlunbr

Răspuns la discuția Admitere Barou 2009
Bai, ce ma enerveaza pe mine e aparenta asta falsa care nu da nimeni nici 2 lei pe ea si care vor sa ne-o bage pe gat! ce va tot ivartiti atat in jurul adevarului, cand e deajuns o vorba din partea cui trebuie ca sa se intre in sistemul vostru? Ne luati cu lipsa coerentei in exprimare si cu necunoasterea limbii romane... Vrajeli de liceu!

Nici macar in conditiile in care ati fi avut dreptate, deci problema nu se pune pentru ca vorbim despre un sistem fara coruptie, nici macar in acele conditii nu ati fi putut sa generalizati si sa ne bagati pe toti in aceeasi oala.
tu chiar crezi ca cineva are timp si nervi sa-ti puna mura-n gura? Citeste si tu in urma, ai sa gasesti. Depune plangere pentru tine, normal.
Eu am cerut sa mi se spuna nume prenume cine mi-a corectat, calificativul, daca sunt profesori si sa mi se recorecteze de personal calificat, in caz negativ al raspunsului, in caz pozitiv am cerut recorectarea de catre alti profesori, inclusiv o copie a lucrarilor, deoarece am toate motivele sa retin ca lucrarile mele in ansamblu ar fi meritat niste mizerabile de sutimi in raport cu cele aproximativ 6 puncte care mi s-au furat! Mi le-au furat mie ca sa le dea la aia care au avut aranjamente.... Cacialma de examen!
Sa_facem_ceva a scris:

lucrarile au fost corectate, se aude (ca de variante oficiale, nu se pune problema) din surse destul de credibile ca au fost corectate de profesori si asistenti universitari...
briciu la pr. civila, almasan la civil, petrut ciobanu la penal... cine mai stie, sa mai completeze lista. :) asadar, nu stiu cat tine argumentul recorectarii de catre personal calificat. problema e cum au corectat :)

nu in Prahova. Si nu am garantie ca la recorectari nu au fost aceeasi.