Va solicit atentia asupra unui aspect care ne pune pe noi, angajatii sau fostii angajati, intr-o situatie foarte dificila.
Ma aflu oarecum intr-o situatie similara. Mai exact, in luna Octombrie a acestui an, societatea unde am fost salariata si-a restrans activitatea, disponibilizand cca 90% din angajati. Am aflat atunci ca nu s-au virat contributiile la asigurarile sociale din iunie 2009. In decembrie 2009 am infiintat PFA. Conform legii, sunt obligata sa inchei un contract cu CNAS. Din pacate, la incheierea contractului, am obligatia de a dovedi calitatea de asigurat facand dovada platii contributiei. Daca nu, eu, ca si asigurat, trebuie sa platesc contributiile restante, inclusiv penalitati si majorari de intarziere. In conditiile in care legea ma obliga sa accept ca plata acestor contributii sa se efectueze de catre angajator, cand sumele aferente mi-au fost retinute din salariu, de trebuie ca eu, salariat , sa mai platesc inca odata aceleasi sume? Sumele au fost retinute, mie veniturile mi-au fost diminuate cu aceste valori, plata de catre mine mi-ar diminua veniturile cu de doua ori valoarea contributiei la asigurarile sociale de sanatate.
Intrebarea mea este: cum poate fi atacata aceasta lege 95/2006?