O alta intrebare, care mi se pare putin absurda motiv pentru care nu am deschis un nou topic, insa la care nu am pregatirea si cunostintele necesare sa raspund...
Cheltuielile cu bunuri, altele in afara de cele care produc profit (de ex. mese si scaune, curent, gaz, dotari etc.) se scad din venituri inainte ca profitul sa fie impozitat?
Buna,
Detin un SRL (mai exact tatal meu este administrator unic al acestuia) cu domeniul de activitate in sfera comerciala (mai concret un bar de zi si o alimentara). Societatea comerciala este platitoare de T.V.A. iar sediul, respectiv punctul de lucru sunt inchiriate de la persoana fizica (parintii mei) de catre persoana juridica.
Din cauza impozitului forfetar si din cauza T.V.A.-ului dorim sa punem firma in conservare. Totodata dorim sa deschidem o A.F. sau Intreprindere Individuala prin care sa ne continuam activitatea.
In cazul SRL-ului avem toate actele necesare functionarii, toate dotarile si autorizatiile. Acum doresc sa va intreb urmatoarele:
1. Este posibil sa se faca un transfer de autorizatii intre SRL si A.F./ I.I.?
2. Care sunt etapele atestarii? (ma refer aici si la faptul ca sunt doua activitati pe care dorim sa continuam: bar si alimentara)
3. Din punct de vedere contabil care sunt schimbarile aduse firmei? (noi avem casa de marcat fiscala pe SRL, cum se poate schimba pe A.F / I.I.)
4. Care sunt beneficiile in ansamblu ale transformarii?
5. Care sunt dezavantajele?
Multumesc anticipat,
Andreea Rotaru