Am fost azi si mi-au dat bani inapoi, nu am avut chef si timp pentru scandaluri, cred ca numai asa iesia altceva. Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri
Buna,
In data de 28 ian 2010 am cumparat de la un hypermarket un set de boxe pentru calculator, pe raft nu avea pretul afisat si am rugat-o pe d-soara care lucra pe raionul respectiv sa-mi spuna un pret la produs, dupa 2-3 minute vine inapoi si imi spune 180 lei. Pana aici a fost ok, fara probleme mi-a convenit pretul deci m-am indreptat la casa, sa-mi platesc boxele cumparate. Ajungand insa ( dupa plata ) la standul unde sa-mi elibereze garantia si sa se faca o proba, nu aveau baietii cu ce sa faca proba respectiva, mi-am scos telefonul din buzunar, avea mufa potrivita, insa boxele nu functionau. M-am gandit sa fie vre-un defect de la telefon fiind cumparat recent, nu am mai folosit mufa respectiva. Mi se elibereaza Certificatul de garantie si plec acasa. Le conectez la calculator, nu functioneaza. Ok, in 24 de ore pot sa le duc inapoi si sa mi-i schimbe sau sa-mi dea bani inapoi, insa studiind putin bonul fiscal, vad ca pe bon apare alt model de boxe ( mai performante binenteles). Ce pot face in acest sens? Pe raft modelul care apare pe bonul meu de casa este mai scump, insa in hypermarketurile acestea totul se face pe baza de cod de bare, unde am observat ca difera ultimele 4 cifre. Are vre-un sens sa solicit schimbarea boxelor respective pe cele care apar pe bonul meu de casa? Pot obtine asa ceva sau mai bine ma las batut, imi da bani inapoi si fac in asa fel sa nu mai am deaface cu magazinul respectiv?
As avea nevoie de un raspuns pana la ora 16-17 daca se poate.
Multumesc anticipat,
Robert